ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОГРАМИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ
Ключові слова:
міжфірмова діяльність, авіакомпанії, маркетинг, маркетингова програма,Анотація
У статті проведено аналіз економічного стану розвитку сфери надання послуг в Україні в сучасних умовах розвитку світової економіки та визначено місце у міжнародному бізнесі аерокомпаній та аеропортів.Запропоновано напрями удосконалення методології розробки маркетингової програми та сформовано механізм системного маркетингового планування для організації міжнародної діяльності аерокомпаній та аеропортів з урахуванням їх особливостей функціонування у сучасних умовах економічного розвитку України.Посилання
Пилипчук В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг. Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 264с.
Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації . підручник. – К.: «Іван Федоров», 1997. – 400 с.
Укрстат. Материалы официального сайта за 2011 год. – Режим доступа интернет // http: www.ukrstat.gov.ua.
Global Financial Stability Report. IMF. – Sept. 2010. – 75 p. – Режим доступа: http://www.UNCTAD.org.