МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ
Ключові слова:
аналітичний інструментарій, методичний підхід, господарський потенціал, підприємство, конкурентоспроможністьАнотація
В статті обґрунтовано основні складові конкурентоспроможності господарського потенці-алу підприємств машинобудування та показники, що обумовлюють його формування з використанням розроб-леного методичного підходу.Посилання
Володькина М.В. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие. – К.: Знания-Пресс, 2002. – 149 с.
Коршунов В. И. Механизм маркетингових исследований рынка. – Х: Основа, 2000. – 352 с.
Отенко И.П. Методологические основы управления потенциалом предприятия. Научное издание. – Харьков: Изд-во ХНЭУ, 2004. – 216 с.
Гибсон Дж. Л., Иванцевич Д.М., Донелли Д.Х. – мл. Организации: поведение, структура, процессы: Пер. с англ. – 8-е изд. – М: ИНФРА-М, 2000. – 662 с.
Дафт Р. Менеджмент. – СПб.: Издательство «Питер», 2000. – 832 с.
Колпаков В.М. Теория и практика принятия управленческих решений: Учеб. пособие. – К.: МАУП, 2000. – 256 с.
Юкаева В.С. Управленческие решения: Учеб. Пособие. - М.: Аудит, Издательский дом «Дашков и КО», 1999. - 292 с.
Аникеев С.Н. Методика розработки плана маркетинга: Сер. «Практика маркетинга» (Издание 2-е, дополненое). – М.: Формула, «Информ-Студио», 2006. – 128 с.