МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ

Автор(и)

  • О.В. АРЕФ’ЄВА Інститут економіки та менеджменту НАУ
  • Т.С. ЗАПОРОЖЕЦЬ ПВНЗ «Європейський університет»

Ключові слова:

аналітичний інструментарій, методичний підхід, господарський потенціал, підприємство, конкурентоспроможність

Анотація

 В статті обґрунтовано основні складові конкурентоспроможності господарського потенці-алу підприємств машинобудування та показники, що обумовлюють його формування з використанням розроб-леного методичного підходу.

Біографії авторів

О.В. АРЕФ’ЄВА, Інститут економіки та менеджменту НАУ

декан факультету економіки і підприємництва, д.е.н., проф.

Т.С. ЗАПОРОЖЕЦЬ, ПВНЗ «Європейський університет»

аспірант

Посилання

Володькина М.В. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие. – К.: Знания-Пресс, 2002. – 149 с.

Коршунов В. И. Механизм маркетингових исследований рынка. – Х: Основа, 2000. – 352 с.

Отенко И.П. Методологические основы управления потенциалом предприятия. Научное издание. – Харьков: Изд-во ХНЭУ, 2004. – 216 с.

Гибсон Дж. Л., Иванцевич Д.М., Донелли Д.Х. – мл. Организации: поведение, структура, процессы: Пер. с англ. – 8-е изд. – М: ИНФРА-М, 2000. – 662 с.

Дафт Р. Менеджмент. – СПб.: Издательство «Питер», 2000. – 832 с.

Колпаков В.М. Теория и практика принятия управленческих решений: Учеб. пособие. – К.: МАУП, 2000. – 256 с.

Юкаева В.С. Управленческие решения: Учеб. Пособие. - М.: Аудит, Издательский дом «Дашков и КО», 1999. - 292 с.

Аникеев С.Н. Методика розработки плана маркетинга: Сер. «Практика маркетинга» (Издание 2-е, дополненое). – М.: Формула, «Информ-Студио», 2006. – 128 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА