ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Keywords:
комунікаційна стратегія, мотиваційна модель, авіаційна галузь,Abstract
У статті розглянуто проблему формування, становлення та реалізації мотиваційної моделікомунікаційної стратегії реалізації позитивного іміджу авіаційній галузі України в глобальному середовищі.References
Барна Н. В. Естетика іміджмейкінгу: монографія / Н. В. Барна, С. І. Уланова; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". — К., 2010. — 200 с.
Білорус О. Г. Глобалізація і національна стратегія України: Монографія / О. Г. Білорус. Наук.- метод.вид. – К.: БРОДИ, Просвіта, 2001. – 300 с.
Іщенко М. Імідж України в контексті глобальних трансформаційних процесів / М. Іщенко, О. П'єцух // Політ. менеджмент. — 2008. — № 4. — С. 154-163.
Колосовська І.І. Сучасні підходи до формування іміджу організації / І.І. Колосовська // Наук. зап.: наук.-техн. зб. — 2006. — № 2. — С. 72-76.
Кравчук Г. В. Проблеми сучасного розвитку світового ринку повітряних перевезень в інтегрованій авіатранспортній системі / Г. В. Кравчук // Формування ринкових відносин в Україні. – 2008. – № 1. – С. 159–163.
Hussein Kassim, Handley Stevens. Air Transport and the European Union: Europe anization and its Limits Palgrave Macmillan, January 19, 2010. – 240 p.
George Williams, SveinBrathen. Air Transport Provision in Remoter Regions Ashgate Pub Co, October 31, 2010. – 320 p.
Stephen Shaw. Airline Marketing and Management. Ashgate Publishing; 6 edition, July 30, 2007. – 323 p.
C. Daniel Prather. General Aviation Marketing and Management: Operating, Marketing, and Managingan FBOK rieger Publishing Company; 3 edition, March 4, 2009. – 304 p.
Werner Delfmann Strategic manage mentin the aviation industry. L.: AshgatePublishing, Ltd., 2005. – P. 672.