КОНЦЕПЦІЯ ВІДКРИТИХ ІННОВАЦІЙ ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИМИ КОРПОРАЦІЯМИ В УКРАЇНІ
Abstract
В статті обґрунтовано доцільність використання концепції відкритих інновацій на конкре-тних прикладах діяльності ТНК. Здійснено аналіз стану та перспектив використання компаніями моделі відк-ритих інновацій. Представлені результати проведеного дослідження особливостей зовнішнього пошуку ідейпідприємствами України.References
Карпенко Д. Мир как одна большая лаборатория / Д. Карпенко // Комп&ньон. – 2009. – № 48, 4-10 декабря. – С. 18-22.
Чесбро Г. Открытые инновации. Создание прибыльных технологий / Г. Чесбро. – М.: Поколение, 2007. – 336 с.
Barsh J. McKinsey Global Survey: How Companies Approach Innovation / J. Barsh, M. Capozzi, L. Mendonca, 2007. – 13 p. – Режим доступу: http: // www. mckinseyquaterly.com.
Bughin J. Wiring the Open-source Enterprise / J. Bughin // McKinsey Quaterly. – 2012. – № 1. – 4 p. – Режим доступу: http: // www. mckinseyquaterly.com.
Chesbrough H. W. How Open Innovation Can Help You Cope in Lean Times / H. W. Chesbrough, A. R. Garman // Harvard Business Review. – 2009. – № 12. – P. 68-76.
Enkel E. Open R&D and Open Innovation: Exploring the Phenomenon / E. Enkel, O. Gassmann, H. Chesbrough // R&D Management. – 2009. – № 4. – P. 311-316.
Huston L. Connect and Develop / L. Huston, N. Sakkab // Harvard Business Review. – 2006. – № 3. – P. 50-60.
Keupp M. Determinants and Archetype Users of Open Innovation / M. Keupp, O. Gassmann // R&D Management. – 2009. – № 4. – P. 331-341.
Laursen K. Open for Innovation: The Role of Openness in Explaining Innovation Performance Among UK Manufacturing Firms / K. Laursen, A. Salter // Strategic Management Journal. – 2006. – № 27. – P. 131-150.
Nestle Research: vision, action, value creation. – 2010. – 38 p.
Thomke S. Customers as Innovators: A New Way to Create Value / S. Thomke, E. von Hippel // Harvard
Business Review. – 2002. – № 4. – P. 74-81.