BUSINESS MODEL AS A BASIC PREMISE OF CORPORATE STRATEGY

Authors

  • В.І. ЧЕГЛАТОНЄВ Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова

Abstract

 The current state cellular industry of Ukraine is analyzed. Connection between corporate strategy and business-model is determined. Existent approaches to forming business-model of company are analyzed. The conceptual approach of cellular operator business-model is proved.

Author Biography

В.І. ЧЕГЛАТОНЄВ, Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова

здобувач

References

Сотовая связь в Украине // http://www.iks-consulting.ru/adocs/3690862.html.

Томпсон-мл. А.А. Стратегический менеджмент: концепция и ситуации для анализа, 12-е издание / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд. Пер. с англ. М. : Издательский дом «Вильямс», 2002. – 928 с.

Levy M. SMEs and the Gains from IS: From Cost Reduction to Value Added. Information Systems:Current Issues and Future Changes / M. Levy, P. Powell, P. Yetton. Ed. T Larsen, L Levine and J DeGross. - Finland: Helsinki, 1998. – 241 p.

Портер М. Конкуренция / М. Портер. Пер. с англ. - М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. – 496 с.

Issue

Section

Статті