BUSINESS MODEL AS A BASIC PREMISE OF CORPORATE STRATEGY
Abstract
The current state cellular industry of Ukraine is analyzed. Connection between corporate strategy and business-model is determined. Existent approaches to forming business-model of company are analyzed. The conceptual approach of cellular operator business-model is proved.References
Сотовая связь в Украине // http://www.iks-consulting.ru/adocs/3690862.html.
Томпсон-мл. А.А. Стратегический менеджмент: концепция и ситуации для анализа, 12-е издание / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд. Пер. с англ. М. : Издательский дом «Вильямс», 2002. – 928 с.
Levy M. SMEs and the Gains from IS: From Cost Reduction to Value Added. Information Systems:Current Issues and Future Changes / M. Levy, P. Powell, P. Yetton. Ed. T Larsen, L Levine and J DeGross. - Finland: Helsinki, 1998. – 241 p.
Портер М. Конкуренция / М. Портер. Пер. с англ. - М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. – 496 с.
Downloads
Issue
Section
Статті