FORMATION MECHANISM OF INNOVATION MANAGEMENT OIL AND FAT ENTERPRISES
Keywords:
innovation, management mechanism, enterprise, oil and fat industry, strategyAbstract
The article deals with managing innovative activities oil and fat companies and the mechanism of these enterprises by introducing innovative activity, revealed the basic nature of the structural elements and defined the mechanism of their interaction.References
Ілляшенко Н.С. Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу / Н.С.Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – 2009. – №4 Т.2 (44). – С. 42 – 47.
Кравченко С.І., Парвіна Т.Г. Теоретичні основи формування механізму управління інноваційною діяльністю / С.І. Кравченко, Т.Г. Парвіна // Економіка промисловості. – 2008. – № 43. – С.17 – 23.
Інноваційна активність діяльності підприємств харчової промисловості [Електронний ресурс] / Т.Л.Товста // Вісник національного університету «Львівська політехніка». – 2008. №628. – С. 327. – Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/VNULP/Ekonomika/2008_628/51.pdf
Downloads
Issue
Section
Статті