FORMATION MECHANISM OF INNOVATION MANAGEMENT OIL AND FAT ENTERPRISES

Authors

  • М.Д. БАЛДЖИ
  • В.С. ПОЛІЩУК Одеський державний економічний університет

Keywords:

innovation, management mechanism, enterprise, oil and fat industry, strategy

Abstract

 The article deals with managing innovative activities oil and fat companies and the mechanism of these enterprises by introducing innovative activity, revealed the basic nature of the structural elements and defined the mechanism of their interaction.

Author Biographies

М.Д. БАЛДЖИ

к.геогр.н., доцент

В.С. ПОЛІЩУК, Одеський державний економічний університет

аспірант

References

Ілляшенко Н.С. Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу / Н.С.Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – 2009. – №4 Т.2 (44). – С. 42 – 47.

Кравченко С.І., Парвіна Т.Г. Теоретичні основи формування механізму управління інноваційною діяльністю / С.І. Кравченко, Т.Г. Парвіна // Економіка промисловості. – 2008. – № 43. – С.17 – 23.

Інноваційна активність діяльності підприємств харчової промисловості [Електронний ресурс] / Т.Л.Товста // Вісник національного університету «Львівська політехніка». – 2008. №628. – С. 327. – Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/VNULP/Ekonomika/2008_628/51.pdf

Issue

Section

Статті