FEATURES OF FOREIGN MARKETS IN PRACTICE OF INTERNATIONAL BUSINESS

Authors

  • І.І. НАБОК Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу
  • А.Р. ЛИТВИН Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу

Keywords:

foreign markets, foreign economic activity, marketing research, international business

Abstract

 Marketings researches of foreign markets are considered, certainly directions of activity of enterprise during realization of research on foreign markets. The process  of marketings researches of foreign markets and his basic stages is described. 

Author Biographies

І.І. НАБОК, Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу

к.е.н., доцент

А.Р. ЛИТВИН, Інститут міжнародних відносин НАУ, кафедра міжнародних економічних відносин і бізнесу

студентка

References

Бадрак В. Європейські перспективи української оборонки /Дзеркало тижня, 2007. – № 24 (653) – С. 23. 2. Економічні дослідження світового банку. Україна, Європа, Світ. 2000–2005 / Регіональне представництво Світового банку по Україні, Білорусі та Молдові. – К., 2006. – (CD-ROM).

Циганкова Т.М. Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів / Циганкова Т.М. // Маркетинг в Україні. – 2004. - №3. – С.40-45.

Український малий бізнес – на експорт? // Інтернет-ресурс: http://www.radiosvoboda.org/ /content/article/1791777.html

Issue

Section

Статті