STRATEGIC MARKETING AS AN ANTI-CRISIS MANAGEMENT ENTERPRISE MANAGEMENT

Authors

  • М. В. ГЛУХЕНЬКА National Aviation University

Keywords:

strategic marketing, crisis management, marketing complex, tools

Abstract

The role of strategic marketing is analyzed as a way of preventing bankruptcy and overcoming crisis phenomena in the system of crisis management of an enterprise under unstable economic  conditions.

Author Biography

М. В. ГЛУХЕНЬКА, National Aviation University

Teacher of the Department of Advertising and Public Relations, Faculty of International Relations

References

Акмаева Р. И. Стратегический менеджмент. Учебное пособие. РУСАЙНС. 2017. 252 с. URL: https://ozonst.cdn.ngenix.net/multimedia/1020332686.pdf ( звернення: 01.12.2019)

Ансофф И. Новая корпоративная стратегия .[пер. с англ.]. 2008. 416 с. URL: https://moodle.kstu.ru/pluginfile.php/118037/mod_resource/content/1/Ansoff_I._Novaya_korporativnaya_strategiya.pdf (дата звернення: 25.11.2019)

Бланк И.А. Антикризисное финансовое управление предприятием. Эльга. НикаЦентр. 2006. – 672 с. URL: https://www.chitalkino.ru/blank-i-a/antikrizisnoe-finansovoe-upravlenie-predpriyatiem/ (дата звернення: 24.11.2019)

Василенко В.О. Антикризове управління підприємством. Навч. Посібник. Видання 2- ге. Центр навчальної літератури. 2005. 504 с. URL: https://www.studmed.ru/download/vasilenko-vo-antikrizove-upravlnnyapdpriyemstvom_1feaf098ebb.html (дата звернення: 28.11.2019)

Дмитрук М.М., Устенко А.О. Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством. VI Загальноукр. студ. конф. ―Розбудова держави: Духовність. Екологія. Економіка‖. Зб. Матеріалів. Фонд ім. Т. Шевченка. 2000. С. 193—195. URL: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9047/1/09.pdf (дата звернення: 25.11.2019)

Калюжна Ю.В. Ризики в системі антикризового управління підприємствами машинобудування: автореф. дис. канд. екон. наук: спец. 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».2016. 23 с. URL: http://phd.znu.edu.ua/page//aref/08_2016/Kalyuzhna_aref.pdf (дата звернення: 06.12.2019)

Коваленко О.В. Методи антикризового управління підприємством. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії: збірник наукових праць. 2014. Вип. 8. С.107-114. URL: http://www.zgia.zp.ua/gazeta/evzdia_8_107.pdf (дата звернення: 03.12.2019)

Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. СПб. 1996. URL: http://group3440.narod.ru/documentsnew/forstudy/foroldstudy/lambin.pdf (дата звернення: 23.11.2019 )

Науменко А.П., Гаврило Т.О. Антикризове управління підприємством [Електронний ресурс]. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ppei/2010_25/naumenko.pdf. (дата звернення: 28.11.2019)

Немцов В. Д. Стратегічний менеджмент : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.]. ЕксОб. 2001. 471 с. URL: http://librarium.onlinewebshop.net/econ/managment/11/strategichniy-menedjment-nemcov-dovgany.html (дата звернення: 27.11.2019)

Фатхудинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебник. 2000. URL: https://lukyanenko.at.ua/_ld/1/181___.pdf (дата звернення: 26.11.2019)

Published

2019-12-10

Issue

Section

Статті