INNOVATION OF INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATIONS IN THE SPHERE OF SOCIAL-CULTURAL DEVELOPMENT

Authors

  • А. П. РУМЯНЦЕВ National Aviation University
  • О. Г. ТОНКИХ Kyiv National University of Culture and Arts

Keywords:

international relations, innovation, international marketing communications, socio-cultural sphere.

Abstract

The article reveals the peculiarities of the development of international marketingcommunications. The offered tools of search and realization of the international marketing communications. Examplesof software used in the international marketing activities of the socio-cultural sphere are given.

Author Biographies

А. П. РУМЯНЦЕВ, National Aviation University

doctor of sciences, professor Department of International Economic Relations and Business Instituteof International Relations

О. Г. ТОНКИХ, Kyiv National University of Culture and Arts

PhD in Economics,Associate professor of the hotel and restaurant business department

References

Воробйова Н. П. Питання дієвості реклами підприємств ресторанного господарства в медіа каналах. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=1982

Електронний каталог мобільних додатків для операційної системи Android. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://play.google.com/store?hl=ru

Електронний каталог мобільних додатків для операційної системи iOS. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://itunes.apple.com/ru/genre/ios/id36?mt=8

Примак Т. О. Маркетингові комунікації: [навч. посібник] / Т. О. Примак. – К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.

Програмний продукт Advantage Web Log Analyzer. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.webloganalyzer.biz/rus/web-log-analyzer.html

Рижкова Г.А. Особливості і перспективи розвитку ринку маркетингових комунікацій в Україні. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://duep.edu/uploads/vidavnitstvo14/ekonomichnij-nobelivskij-visnik-114/7635.pdf

Самойленко В. А. Мобільний додаток для реклами бренду. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ruandroid.peredovik.org/

Самойленко Л. Б. Вплив інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства. [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://peredovik.org/vpliv_internettehnologiiy_na_marketingovu_diyalnist_pidpriemstva.html

Янковська Г. В. Сутність маркетингових комунікацій та їх місце у системі маркетингу / Г. В. Янковська // Наукa й економіка. – 2010. – № 4 (20). – С. 98-101.

Published

2019-10-07

Issue

Section

Статті