INNOVATION OF INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATIONS IN THE SPHERE OF SOCIAL-CULTURAL DEVELOPMENT
Keywords:
international relations, innovation, international marketing communications, socio-cultural sphere.Abstract
The article reveals the peculiarities of the development of international marketingcommunications. The offered tools of search and realization of the international marketing communications. Examplesof software used in the international marketing activities of the socio-cultural sphere are given.References
Воробйова Н. П. Питання дієвості реклами підприємств ресторанного господарства в медіа каналах. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=1982
Електронний каталог мобільних додатків для операційної системи Android. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://play.google.com/store?hl=ru
Електронний каталог мобільних додатків для операційної системи iOS. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://itunes.apple.com/ru/genre/ios/id36?mt=8
Примак Т. О. Маркетингові комунікації: [навч. посібник] / Т. О. Примак. – К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.
Програмний продукт Advantage Web Log Analyzer. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.webloganalyzer.biz/rus/web-log-analyzer.html
Рижкова Г.А. Особливості і перспективи розвитку ринку маркетингових комунікацій в Україні. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://duep.edu/uploads/vidavnitstvo14/ekonomichnij-nobelivskij-visnik-114/7635.pdf
Самойленко В. А. Мобільний додаток для реклами бренду. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ruandroid.peredovik.org/
Самойленко Л. Б. Вплив інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства. [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://peredovik.org/vpliv_internettehnologiiy_na_marketingovu_diyalnist_pidpriemstva.html
Янковська Г. В. Сутність маркетингових комунікацій та їх місце у системі маркетингу / Г. В. Янковська // Наукa й економіка. – 2010. – № 4 (20). – С. 98-101.