ОСОБЛИВОСТІ ЕВОЛЮЦІЇ МЕДІАРИНКІВ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
Ключові слова:
медіа ринок, телеринок, маркетинг, ланцюжок створення вартості у телевізійній продукціїАнотація
У статті розглянуто особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці. Досліджено характер взаємодії міждисциплінарних наук та оцінено позиції сучасних економічних та маркетингових складових. Виявлено етапи розвитку глобального медіа ринку.
Посилання
Scannell P. Media and Communication// Paddy Scannell. - London: Sage, 2008. – 303 p.
Mitchell. L. Production management for television/ Leslie Mitchell. – NY: Routledge, 2009. – 115p.
Küng L. Strategic management in the Media. From Theory to Practice/L. Küng. – London:Sage, 2009. – 248 p.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті