БІЗНЕС-МОДЕЛЬ КОМПАНІЇ ЯК БАЗОВИЙ ЗАСНОВОК КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ

Автор(и)

  • В.І. ЧЕГЛАТОНЄВ Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова

Анотація

 Проаналізовано сучасний стан галузі стільникового зв’язку України. Встановлено взаємозв’язок між корпоративною стратегією та бізнес-моделлю компанії. Проаналізовано існуючі підходи до формування бізнес-моделі компанії. Обґрунтовано концептуальний підхід до побудови бізнес-моделі компанії-оператора стільникового зв’язку України.

Біографія автора

В.І. ЧЕГЛАТОНЄВ, Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова

здобувач

Посилання

Сотовая связь в Украине // http://www.iks-consulting.ru/adocs/3690862.html.

Томпсон-мл. А.А. Стратегический менеджмент: концепция и ситуации для анализа, 12-е издание / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд. Пер. с англ. М. : Издательский дом «Вильямс», 2002. – 928 с.

Levy M. SMEs and the Gains from IS: From Cost Reduction to Value Added. Information Systems:Current Issues and Future Changes / M. Levy, P. Powell, P. Yetton. Ed. T Larsen, L Levine and J DeGross. - Finland: Helsinki, 1998. – 241 p.

Портер М. Конкуренция / М. Портер. Пер. с англ. - М. : Издательский дом «Вильямс», 2003. – 496 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті