СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ У СФЕРІ ОСВІТИ: МОДЕРНІЗАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА ПРИНЦИПИ РЕГУЛЮВАННЯ
Анотація
У статті розглянуто процес модернізації соціально-трудових відносин у сфері освіти, встановлено внутрішньодержавні фактори, які впливають на цей процес. Систематизовано принципи регулювання соціально-трудових відносин у сфері освіти, визначено залежність внутрішньої ієрархії від форми власності закладу освіти.Посилання
Грішнова О.А. Економіка праці та соціально-трудові відносини: [підручник] /О.А.Грішнова. – К: Знання, 2006. – 559 с.
Дудко В.Н. Основные направления модернизации социально-трудовых отношений: [монография]/В.Н.Дудко. – Саратов: Изд-во Саратовского государственного технического университета, 2007. – 45 с.
Колот А.М. Соціально-трудові відносини: теорія і практика регулювання: [монографія]/ А.М.Колот. – К: КНЕУ, 2003. – 230 с.
Онікієнко В.В. Удосконалення соціально-трудових відносин як важлива умова забезпечення людського розвитку/ В.В.Онікієнко //Демографія та соціальна економіка: Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. – 2004. - №1-2. – С.102-109.
Петрова І.М. Економіка праці та соціально - трудові відносини: [підручник] /за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. А.М. Колота. - К. : КНЕУ, 2009. - 711,[1]с.- Розділ 7, с. 204-242с.