ЯКІСТЬ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ В УЯВЛЕННЯХ ТА ОЦІНКАХ СТУДЕНТСТВА КРІЗЬ ПРИЗМУ СОЦІОЛОГІЧНОЇ НАУКИ
Ключові слова:
якість університетської освіти, Болонський процес, гуманізація вищої освітиАнотація
У статті досліджуються тенденції розуміння якості університетської освіти сучасним студентством на прикладі національного вищого навчального закладу. При цьому автор розкриває позиції цієї соціальної групи про змістовні аспекти поняття якості освіти, її структурні компоненти, аналізує особливості оцінювання студентами якості навчальної діяльності їхнього університету та основних методів її підвищення в цілому.Посилання
Амбросов А., Сердюк О. Громадська оцінка якості бізнес-освіти // Синергія: Аналітичний журнал з менеджменту. – 2003. – № 3 (7). – С. 25-29.
Владимирська Є. Якість освіти як філософія та педагогіка розуміння доцільного // Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006.- №1. – С. 108-113.
Олексюк О.Є. Критерії оцінки ефективності активізації процесу активізації пізнавальної діяльності студентів // Психолого-педагогічні та лінгвістичні аспекти викладання мовознавчих дисциплін у вищій та середній школі: Матеріали наукової конференції. – Миколаїв: МФ НаУКМА, 1998. – 216 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті