ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Ключові слова:
інновації, інноваційна діяльність, управління інноваційною діяльністю, процес, глобалізаціяАнотація
У статті проаналізовано характер інноваційної діяльності вітчизняних підприємств Розглянуто підхід до удосконаленню компаній на ринку енергозбереження з точки зору посилення ролі інновацій. Запропоновано процес управління інноваційної діяльності підприємств в умовах глобалізації.Посилання
Bright J.R. Some Management Lessons from Technological Innovation Research. National Conference on Management of Technological Innovation: University of Bradford Management Centre, 1988, 208 p.
Batrimenko V.V. The Characteristics of Ukrainia E-Cmmerce Development in the Context of Globalisation. V.Batrimenko. Innovative Trends in World Trade Development : the monograph Edited by Prof A. P. Rumyantsev. Kyiv: NAU, 2018. 311p.
Державний комітет статистики. Дані Державної цільової економічної програми енергоефективності на 2010-2020 роки. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/243-2010-%D0%BF (дата звернення 12.10.2019)
Казанцев А. К. Основы инновационного менеджмента: теория и практика. Москва: Изд-во «Экономика», 2008. 518 с.
Кубишина Н.С. Барановська А.« Інноваційна стратегія в системі забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств альтернативної енергетики « Електронний варіант. Актуальні проблеми економіки і управління, 2016. № 10
Ландик В.І. Управління інноваційним потенціалом підприємства в умовах перехідної економіки: проблеми і досвід . Київ: Економіст, 2001. 57с.
Кубишина Н. С., С. О. Лебеденко, Є. В. Гнітецький, О. В. Черненко та ін. Маркетингове забезпечення інноваційних процесів промислових підприємств: монографія [електронне видання]. Київ : НТУУ, 2017.166 с.
Рогач А.И. Многонациональные предприятия. Учебник. Київ.: ВПЦ Київський університет, 2019. 383 с.
Санто Б. Инновация как средство экономического развития. Москва: 1990. 296 с.
Стадник В.В. Інноваційний менеджмент. Київ: Академ видавництво, 2006. 464 с.
Твисс Б. Управление научно-техническими нововведениями. Москва.: Экономика, 1989. 271 с.
Фатхудинов Р.А. Инновационный менеджмент: Учебник для вузов.Москва.: ЗАО ―Бизнес-школа ―Интел Синтез, 1998. 600 с.
Чухрай Н. Формування інноваційного потенціалу підприємства: маркетингове і логістичне забезпечення. Монографія. Львів: Вид-во НУ ―Львівська політехніка, 2002. 315с.