ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ: ВИТОКИ
Ключові слова:
державний маркетинг, політичний маркетинг, регіональний маркетинг, Е.Бернейз, А.ЛіАнотація
В статті висвітлено діяльність ключових постатей в розвитку державного маркетингу (ДМ). Серед тих, хто найбільшою мірою вплинув на процеси розвитку теорії та практики ДМ, названо Г.Лебона, У.Ліппмана, А.Лі, Е.Бернейза, Г.Г.Почепцова. Показано особливості та системний характер державного маркетингу, який вбирає в себе політичний, регіональний, виборчий, екологічний та інші види маркетингу та їх складові.
Посилання
Золотухін Е. Політичний маркетинг: багатозначність поняття/ Едуард Золотухін // Політичний менеджмент. – 2007. - №5. – С. 13-22.
Лебон Г. Психология народов и масс / Г.Лебон. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//: ihavebook.org/books/5525/psihologiya-narodov-i-mass.html
Дрегваль М. Айви Ли. Циничный и легендарный /М.Дрегваль. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://report.unic.edu.ru /
Валовая М.Д. Public Relations: утраченные иллюзии? /М.Д.Валовая // Журналист. Социальные коммуникации. – 2015. - №1-2 (17-18). – С. 20-31.
Бернейс Э. Пропаганда /(пер. И. Ющенко)/ Э. Бернейс. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://velesova-sloboda.vho.org/archiv/pdf/bernays-propaganda.pdf.
Почепцов Г. Г. Информационные войны. Основы военно-коммуникативных исследований / Г. Г. Почепцов; Ровен. ин-т славяноведения Киев. ин-та "Славян. ун-т". - Ровно : Волин. обереги, 1999. - 350 c.
Public Relations Was Lobbying From the Start Published // New York Times. - January 18, 1991.
Лікарчук Н. Державний маркетинг: фактори становлення /Н.Лікарчук // Social and Human Sciences.- 2015.- №3 (07). – С. 65-78.