ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

  • О. П. БЕРКОВА Національний авіаційний університет

Ключові слова:

туристичний ринок, регіональний туристичний ринок, ринковий туристичний попит, ринкова туристична пропозиція, суб’єкти туристичної діяльності, децентралізація, економічні відносини

Анотація

У статті розглянуто особливості функціонування регіонального туристичного ринку.Проаналізовано економічні засади дослідження туристичних ринків у роботах вітчизняних вчених. Досліджено моделі економічної співпраці на регіональному туристичному ринку Відзначено, напрямки формування туристичного ринку, через головні регулюючі фактори попиту та пропозиції туристичних послуг в регіоні. Відмічено роль децентралізації в розвитку соціально - економічних відносин на регіональному туристичному ринку.

Біографія автора

О. П. БЕРКОВА, Національний авіаційний університет

к.е.н., доцент кафедри країнознавства і туризму Навчально-наукового інституту Міжнародних відносин

Посилання

Василиха Н.В. Особливості та сучасні аспекти функціонування ринку туристичних послуг / Н.В. Василиха, І.М. Мельник // Збірник наукових праць "Торгівля, комерція, підприємництво". – 2011. – Випуск 13. – С.122-125.

Алейникова Г.М. Организация и управление турбизнесом / Г.М. Алейникова. – Донецк: ДИТБ, 2002. – 184 с.

Юрьев А.П. Безопасность жизнедеятельности в туризме / А.П. Юрьев. – Донецк: ДИТБ, 2001. – 100с.

Ткаченко Т.І. Індикатори розвитку туризму: методичні та практичні аспекти / Т.І. Ткаченко // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. – К.: КУТЕП, 2005. – С.491-496.

Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О.О. Любіцева. – К.: Альтерпрес, 2002. – 436 с.

Куценко В. І. Диверсифікація ринку туристичних послуг в Україні як передумова підвищення їх конкурентоспроможності / В. І. Куценко // Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі: матеріали. ІV міжнар. наук.- практ. конф. / за ред. І. В. Саух. – Житомир : ЖФ КІБІТ, 2010. – С. 5-9

Цибульський В. О. Дослідження сутності попиту та пропозиції на ринку туристичних послуг та факторів впливу на них / В. О. Цибульський // Економіка. Управління. Інновації. – 2015. – № 2. – Електрон. аналог друков. видан.: режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2015_2_21

Томашевська А.В. Аналіз і оцінка можливостей співпраці на регіональному туристичному ринку / А.В. Томашевська // Збірник наукових праць «Економічні науки». – Серія «Облік і фінанси». – Випуск 11 (41). – Ч. 3. – Луцьк : Луцький НТУ, 2014. – С. 151-162.

Герасименко В.Г. Ринки туристичних послуг: стан i тенденцii розвитку: монографiя/ за ред. проф. Герасименка В. Г.; авт. кол.: В. Г. Герасименко, С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймiнов та iн. – Одеса: Астропринт, 2013. – 304 с.

Опубліковано

2019-11-07

Номер

Розділ

Статті