ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ ЧЕРЕЗ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ
Ключові слова:
маркетинг, комплекс маркетингу, просування товару, стимулювання збуту, методи просування, міжнародні ринки, виставкова діяльність, ярмаркова діяльністьАнотація
В статті проаналізовано основні методи просування товару на міжнародні ринки та визначено виставково-ярмаркову діяльність одним з найефективніших. Доведено значимість даного методу рядом задач, котрі можуть вирішуватися при його використанні, а саме: представлення власної продукції наглобальному ринку, знайомство з продукцією фірм-конкурентів, можливість заведення нових знайомств змайбутніми постачальниками, покупцями, отримання нових знань, пошук потенційних інвесторів та пошук потенційних партнерів. Показано, що даний метод знаходиться в стадії розвитку і має всі перспекти виподальшого, ефективного використання.Посилання
Закон України “Про виставкову діяльність в Україні ” (проект) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zakon.rada.gov.ua
Сайт Виставкової федерації України [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.expo.org.ua
Александрова Н., Сорокина Е., Филоненко И. Выставочный менеджмент. М.: Промэкспо, 2001. – 183 с.
Становлення та розвиток виставкової діяльності в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://referat-ok.com.ua/marketing/stanovlennya-ta-rozvitok-vistavkovoji-diyalnosti-v-ukrajini
Балабанова Л. В. Маркетинг: підручник / Балабанова Л. В. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2008. – 645 с.
Комплекс маркетингу, основні функції маркетингу [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://pidruchniki.com/17390919/marketing/kompleks_marketingu_osnovni_funktsiyi_marketingu
Стимулювання продажу (збуту) в комплексі просування [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://studfiles.net/preview/5185272/page:7/
Вибір зарубіжних ринків.doc [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://studfiles.net/preview/2398213/
Ніколайчук М.М. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства – Вінниця : ВТЕІ, КНТЕУ, 01.09.2010. 267 с. [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://issuu.com/nikolaychuk/docs/zed
Наукова конференція «Виставки та ярмарки – як одна із форм міжнародного співробітництва». Автор: Марина Головіна (Київ) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/684
Корніюк О. Виставкова діяльність: нові пріоритети // Бухгалтерія. - 2005. - № 34.
Циганкова Т. Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу: Міжнародна практика та українські реалії // Маркетинг в Україні. – 2000. – № 2. – C. 38-41
Становлення та розвиток виставкової діяльності в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://referat-ok.com.ua/marketing/stanovlennya-ta-rozvitok-vistavkovoji-diyalnosti-v-ukrajini
Виставки та ярмарки - суть, цілі, види, порядок проведення [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/marketing/vistavki _yarmarki_sut_tsili_vidi_poryadok_provedennya