ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ ЧЕРЕЗ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Автор(и)

  • О. М. ЛОЖАЧЕВСЬКА Національний транспортний університету
  • А. В. КОВАЛЬЧУК Національний транспортний університету

Ключові слова:

маркетинг, комплекс маркетингу, просування товару, стимулювання збуту, методи просування, міжнародні ринки, виставкова діяльність, ярмаркова діяльність

Анотація

В статті проаналізовано основні методи просування товару на міжнародні ринки та визначено виставково-ярмаркову діяльність одним з найефективніших. Доведено значимість даного методу рядом задач, котрі можуть вирішуватися при його використанні, а саме: представлення власної продукції наглобальному ринку, знайомство з продукцією фірм-конкурентів, можливість заведення нових знайомств змайбутніми постачальниками, покупцями, отримання нових знань, пошук потенційних інвесторів та пошук потенційних партнерів. Показано, що даний метод знаходиться в стадії розвитку і має всі перспекти виподальшого, ефективного використання.

Біографії авторів

О. М. ЛОЖАЧЕВСЬКА, Національний транспортний університету

д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту

А. В. КОВАЛЬЧУК, Національний транспортний університету

магістрант факультету менеджменту, логістики та туризмузі спеціальності «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

Посилання

Закон України “Про виставкову діяльність в Україні ” (проект) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zakon.rada.gov.ua

Сайт Виставкової федерації України [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.expo.org.ua

Александрова Н., Сорокина Е., Филоненко И. Выставочный менеджмент. М.: Промэкспо, 2001. – 183 с.

Становлення та розвиток виставкової діяльності в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://referat-ok.com.ua/marketing/stanovlennya-ta-rozvitok-vistavkovoji-diyalnosti-v-ukrajini

Балабанова Л. В. Маркетинг: підручник / Балабанова Л. В. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2008. – 645 с.

Комплекс маркетингу, основні функції маркетингу [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://pidruchniki.com/17390919/marketing/kompleks_marketingu_osnovni_funktsiyi_marketingu

Стимулювання продажу (збуту) в комплексі просування [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://studfiles.net/preview/5185272/page:7/

Вибір зарубіжних ринків.doc [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://studfiles.net/preview/2398213/

Ніколайчук М.М. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства – Вінниця : ВТЕІ, КНТЕУ, 01.09.2010. 267 с. [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://issuu.com/nikolaychuk/docs/zed

Наукова конференція «Виставки та ярмарки – як одна із форм міжнародного співробітництва». Автор: Марина Головіна (Київ) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/684

Корніюк О. Виставкова діяльність: нові пріоритети // Бухгалтерія. - 2005. - № 34.

Циганкова Т. Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу: Міжнародна практика та українські реалії // Маркетинг в Україні. – 2000. – № 2. – C. 38-41

Становлення та розвиток виставкової діяльності в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://referat-ok.com.ua/marketing/stanovlennya-ta-rozvitok-vistavkovoji-diyalnosti-v-ukrajini

Виставки та ярмарки - суть, цілі, види, порядок проведення [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/marketing/vistavki _yarmarki_sut_tsili_vidi_poryadok_provedennya

Опубліковано

2019-11-07

Номер

Розділ

Статті