ІННОВАТИЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • А. П. РУМЯНЦЕВ Національний авіаційний університет
  • О. Г. ТОНКИХ Київський національний університет культури і мистецтв

Ключові слова:

міжнародні відносини, інноватизація, міжнародні маркетингові комунікації, соціокультурна сфера

Анотація

В статті розкриті особливості розвитку міжнародних маркетингових комунікацій.Запропоновані інструменти пошуку та реалізації міжнародних маркетингових комунікацій. Наведені прикладипрограмного забезпечення, що використовуються в міжнародній маркетинговій діяльності соціокультурноїсфери.

Біографії авторів

А. П. РУМЯНЦЕВ, Національний авіаційний університет

д.е.н., професор кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесуІнституту міжнародних відносин

О. Г. ТОНКИХ, Київський національний університет культури і мистецтв

к.е.н.,доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу

Посилання

Воробйова Н. П. Питання дієвості реклами підприємств ресторанного господарства в медіа каналах. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=1982

Електронний каталог мобільних додатків для операційної системи Android. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://play.google.com/store?hl=ru

Електронний каталог мобільних додатків для операційної системи iOS. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://itunes.apple.com/ru/genre/ios/id36?mt=8

Примак Т. О. Маркетингові комунікації: [навч. посібник] / Т. О. Примак. – К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.

Програмний продукт Advantage Web Log Analyzer. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.webloganalyzer.biz/rus/web-log-analyzer.html

Рижкова Г.А. Особливості і перспективи розвитку ринку маркетингових комунікацій в Україні. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://duep.edu/uploads/vidavnitstvo14/ekonomichnij-nobelivskij-visnik-114/7635.pdf

Самойленко В. А. Мобільний додаток для реклами бренду. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ruandroid.peredovik.org/

Самойленко Л. Б. Вплив інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства. [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://peredovik.org/vpliv_internettehnologiiy_na_marketingovu_diyalnist_pidpriemstva.html

Янковська Г. В. Сутність маркетингових комунікацій та їх місце у системі маркетингу / Г. В. Янковська // Наукa й економіка. – 2010. – № 4 (20). – С. 98-101.

Опубліковано

2019-10-07

Номер

Розділ

Статті