КОНЦЕПЦІЯ IТ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2310-5461.18.4931Ключові слова:
вища освіта, навчальні програми, підготовка спеціалістів, інформаційна безпека, безпека інформаційних технологійАнотація
Великі корпорації та IT-компанії по праву вважаються піонерами концепції «подвійної освіти»: обов'язкова базова підготовка і додаткове сертифікаційна освіта на прикладних курсах. Дана ідеологія дозволяє студентам отримати університетський диплом в рамках спеціальних освітніх IT-курсів. Взаємодія між університетом та IT-компаніями, спрямована на просування практичних дисциплін та спеціалізованих курсів для отримання повної вищої освіти є необхідною умовою, для розвитку інформаційної безпеки. У статті запропонована концепція рішення проблеми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів у галузі інформаційної безпеки в умовах їх відповідності міжнародним стандартам. Розглянуті питання, які повинні бути висвітлені даною концепцією: коло проблем і мета введення освітньої сфери «Інформаційна безпека», також визначені шляхи вирішення даної задачі у відповідності з міжнародними стандартами та вимогами. Визначені похідні від запропонованої концепції – рівень, функції і зміст навчання фахівця в області інформаційної безпекиПосилання
Yudin A. K. Information security / A.K. Yudin, V. M. Bogush. — Kharkiv : Konsum. — 2005.
Yudin A. K. Analysis of information and telecommunication component support systems and decision making / A. K. Yudin, M. G. Lutskiy, I. E. Rogoza // Science-based technology. — 2013. — T. 16. — №. 4.
Meshchaninov O. P. Current models of univer-sity education in Ukraine: monograph / O. P. Meshcha-ninov. — Nikolaev: Izd MSHU. Peter Graves. — 2005. — Р. 130–196.
##submission.downloads##
Опубліковано
26.06.2013
Номер
Розділ
Інформаційно-комунікаційні системи та мережі