АНАЛІЗ ЕВОЛЮЦІЇ ДЕФОРМАЦІЙНОГО РЕЛЬЄФУ ПОВЕРХНІ СПЛАВУ Д16АТ ПРИ СТИСКУ ТА РОЗТЯГУ

Автор(и)

  • Т. П. Маслак Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.17.4744

Ключові слова:

авіаційні конструкції, втома, деформаційний рельєф, фрактальна розмірність

Анотація

Для порівняння особливостей процесу розвитку деформаційного рельєфу при стиску і розтягу проведено комплексне дослідження, яке містило комп’ютеризований оптичний моніторинг, рентгеноструктурне дослідження мікронапружень у поверхневому шарі та електронно-мікроскопічне дослідження морфології поверхні. Показано, що інтенсивність накопичення втомного пошкодження плакованого алюмінієвого сплаву Д16АТ на інкубаційній стадії втоми, визначена за деформаційним рельєфом, не залежить від знаку діючого напруження.

 

Посилання

Karuskevich M.V. Estimation of the accumulated fatigue damage by saturation and fractal dimension of the deformation relief / M. V. Karuskevich, E. Yu. Korchuk, A. S. Yakushenko, T. P. Maslak. Strength of Materials, ISSN: 0039-2316, Volume: 40, Issue: 6, Date: November 2008. — P. 693–697.

Computer aided optical method for aircraft’s components fatigue life estimation: the materials of the 17-th European conference on fracture [“Multilevel approach to fracture of materials, components and structures”] (Brno, 2–5 September 2008). — Brno, Czech Republic, 2008. — P. 2308–2313.

Оцінка довговічності плакованих алюмінієвих сплавів при асиметричному циклічному наванта-женні / М. В. Карускевич, А. Д. Погребняк, Т. П. Маслак [та ін.] // Вісник НАУ. — 2009. — № 2 (39). — С. 52 – 56.

##submission.downloads##

Опубліковано

23.03.2013

Номер

Розділ

Експлуатація повітряного транспорту