ДОСЛІДЖЕННЯ БПЛА В ЛОГІСТИЧНОМУ РОЗПОДІЛІ

Автор(и)

  • Лі Хаоян Національний авіаційний університет, Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.59.17954

Ключові слова:

БПЛА, термінальна доставка, остання миля, оптимізація шляху

Анотація

Ця стаття бере за відправну точку епідемію COVID-19 і аналізує труднощі доставки дронів в «останню милю» в контексті різкого старіння населення. Доставка «останньої милі» означає, що після того, як клієнти зроблять покупки через електронну комерцію, придбані товари доставляються до пункту розповсюдження, а потім товари доставляються клієнту з сортувального центру за допомогою певного транспортного засобу для забезпечення обслуговування «від дверей до дверей». «Остання миля» розподілу не є справжньою милею, а означає відстань від логістичного сортувального центру до клієнта та процес доставки товару до клієнта за допомогою засобів транспортування. Через те, що це невелика відстань, це, як кажуть, називається кілометровою доставкою. Ця дистрибуція на короткі відстані є останньою ланкою всієї ланки логістики та єдиною ланкою, яка безпосередньо контактує з клієнтами віч-на-віч, що має велике значення. Зі зрілістю технології штучного інтелекту з’явилася розповсюдження БПЛА. У цьому документі викладено масштаби розповсюдження, процес розповсюдження та технічне обладнання поточного розвитку розповсюдження БПЛА, аналізуються проблеми витривалості БПЛА, обмеження повітряного простору та безпеки розповсюдження, а також пропонуються відповідні контрзаходи. Інтелектуальні обчислення можуть реконструювати процес логістики.З розвитком штучного інтелекту логістичний процес може бути розкладений на кілька паралельних процесів. У межах логістичної системи за допомогою технології штучного інтелекту багато дій, таких як автоматичне прийняття рішень, автоматичне виявлення та автоматичний ремонт, можуть бути автоматично сортовані відповідно до процесу. Ці дії також не можуть входити в платформу центру хмарних обчислень, що значно покращує ефективність обчислень системи та швидкість реагування. Завдяки легкій вазі та високій швидкості БПЛА можуть уникати міських заторів і перетинати спеціальні місцевості, такі як гори та озера. Використання БПЛА може скоротити час доставки та зменшити витрати на логістику, таким чином роблячи його логістичний розподіл все більш і більш широко використовуваним. В останні роки через сильну заразність епідемії нової корони безконтактна доставка привернула широку увагу, що сприяло просуванню та застосуванню зовнішніх логістичних засобів доставки, таких як дрони, дрони та роботи-доставники.

Біографія автора

Лі Хаоян, Національний авіаційний університет, Київ, Україна

Кандидат технічних наук.

Кафедра аеронавігаційної системи.

Посилання

Hu Erping. Research on Environmental Design of Medical and Elderly Care Institutions [D]. Zhengzhou: Henan University (Master's Thesis), 2020.

Zhang Guangbin. Challenges, Opportunities and Strategies of Value Education in the Era of Artificial Intelligence [J]. Contemporary Education Science, 2019(9). pp.15-18.

Wohirab J., Harrington T. S., Srai I. S. Last Mile Logistics Evaluation-Customer Industrial and Institutional Perspectives[C]//23rd Annual Production and Operations Management Society (POMS) Conference, Chicago, Illinois, USA. 2012.

Gevaers R., Van de Voorde E., Vanelslander T. Cost Modelling and Simulation of Last-mile Characteristics in an Innovative B2C Supply Chain Environment with Implications on Urban Areas and Cities[J]. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2014, 125: 398-411.

Ducret R. Delaitre L. Parcel delivery and urban logistics- changes in urban courier, express and parcel services: the french case [J]. Post-Print, 2013.

Gevaers R., Voorde E. V. D., Vaneislander T. Characteristics and typology of last mile logistica from an innovation perspcctive in an Urban context [J]. Chapters, 2011:56-71.

Visser J., Nemoto T., Browne M. Home Delivery and the Impacts on Urban Freight Transport: A Review [J]. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2014, 125(125):15-27.

Punakivi M. Solving the last mile issue: reception box or delivery box?[J1. International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 2001, 31(6):427-439.

Liang Luli, Lv Wenhong. A Review of the Development of UAV Logistics [J]. Logistics Technology, 2018,37(12):41-45

##submission.downloads##

Опубліковано

31.10.2023

Номер

Розділ

Транспорт, транспортні технології