Оптимізація процесу управлінні судноплавної компанії
DOI:
https://doi.org/10.18372/2310-5461.41.13541Ключові слова:
процес управління, судноплавна компанія, завдання оптимізації, автоматизація, технічний стан, модель, методАнотація
В умовах нестабільного зовнішнього середовища, в ситуаціях, коли підприємству потрібно прийняти рішення відносно підвищення ефективності своєї діяльності, актуальність безперервного планування експлуатаційної діяльності судноплавних компаній стає більш ніж очевидною.
Стаття присвячено дослідженню і використанню задач управління у транспортному процесі, обґрунтуванню необхідності впровадження оптимізаційних рішень в управління роботою судноплавної компанії на базі використання сучасних засобів зв’язку, а також зміні загального підходу до ролі планів різного рівня в умовах нестабільності зовнішнього середовища.
Змінюючи вхідні параметри задачі планування, окремі її характеристики або взаємозв’язки елементів, що входять до системи, можна отримувати різні вихідні результати, які аналізуються, і потім приймаються управлінські рішення.
При цьому можна встановлювати функціональні залежності між вихідними параметрами і окремими характеристиками і параметрами системи, а також залежність результатів прийняття рішень від режиму роботи пароплавства в різних умовах функціонування.
Отже, впровадження основних задач безперервного планування в діяльність судноплавних компаній буде сприяти своєчасному і якісному виконанню основної цілі – оптимізації процесу управління судноплавної компанії, яка ставиться перед водним транспортом і повинна бути досягнуто при найменших витратах матеріальних і фінансових коштів.
Доведено, те що в умовах інтенсивного розвитку інформаційних технологій, які дозволяють вирішувати будь-які складні завдання за рахунок автоматизації прогресивною є тенденція інтегрування та автоматизації всіх функцій на судні, в тому числі ї завдань контролю технічного стану судна.
Таким чином, наукове завдання розробці моделей та методів автоматизації контролю технічного стану засобів водного транспорту у різноманітних умовах експлуатації з метою впровадження їх в математичному та програмному забезпеченні в Integrated Bridge System є новим та актуальним.Посилання
Концепція розвитку транспортно-дорожнього комплексу України на середньостро-ковий період та до 2020 року. Міністерство транс-порту України. Київ. 2001. 210 с.
Малышкин А. Г. Организация и планиро-вание работы речного флота: учебник М.: Транс-порт, 1985. 251 с.
Ансофф И. Стратегическое управление. Со-кр. пер. с англ. М. : Экономика, 1989. 244 с.
Гаскаров Д. В., Голинкевич Т. А., Мозга-левский А. В. Прогнозирование технического состояния и надежности радиоэлектронной аппа-ратуры. М. : Сов. радио,1974. 224 с.
Навігаційне забезпечення управління рухом суден: навч. посібник. [Богом’я В. І., Давидов В. С., Доронін В. В., Пашков Д. П., Тихонов І. В.]. Вид. 1-е. К.: ДВВП «Компас», 2012. 336 с.
Богомья В. І., Горбань А. В., Павлен-ко М. А., Тимочко О. І., Тимощук О. М. За заг. ред. О. М. Тимощук. Особливості системного під-ходу до вирішення наукових завдань експлуатації суднового обладнання. Київ : ДУІТ, 2018. 305 с.
Богомья В. І., Єлєазаров О. П., Павленко М. А., Тимочко О. І., Тимощук О. М. За заг. ред О. М. Тимощук. Основи технічної експлуатації автоматизованої системи управління судном: під-ручник для студентів вищих навчальних закладів. Київ: ДУІТ, 2018. 305 с.