PROBLEMS OF INFLUENCE OF MARKETING RESEARCH ON OWNERSHIP ACTIVITY IN THE SPHERE GRAIN — GROWING

Автор(и)

  • N. S. Mirzayev

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.30.10570

Ключові слова:

аграрний сектор, зерноводство, підприємництво, маркетинг, ринок, якість, конкуренція, ціна

Анотація

В умовах ринкової економіки основне завдання шодо підприємців в галузі зерноводства, полягає в задоволенні потенційно зростаючих потреб населення в зернової продукції. Безсумнівно, при цьому виникають багато проблем, вирішення яких можна здійснити тільки за допомогою маркетингових досліджень. Маркетингове дослідження — це цілеспрямоване вивчення, аналіз проблеми, на підставі подальшого комплексного розроблення та впровадження системи пропозицій, що забезпечують вирішення цих питань. У статті проаналізовано основні цілі та значення маркетингових досліджень в галузі зерноводства. Відзначено створення маркетингової інформаційної системи підприємницьких суб'єктів у зерноводстві і їх вплив на процес виробництва і продажу зернових продукції. А також досліджено аспекти впливу маркетингу на ефективну діяльність підприємницьких суб’єктів у розвитку зерноводства. У підсумку можна сказати, що маркетингова діяльність на ринку сільськогосподарської та зернової продукції відіграє важливу роль у регулярному виробництві даної продукції, підвищення її якості та послуг, а також має важливе значення в ліквідації проблем при здійсненні доставки продукції споживачеві. Тобто, головне завдання маркетингових послуг це здійснення форм і методів організації продажу даної продукції, відображення місця, терміну реалізації продукції і сфери обслуговування з метою доведення до споживача.

Посилання

Imran A. Management. Baku, “Nurlan”. — Р. 268.

Mirzayev N. S. Increasing the role of ownership individuals in the development of grain — growing. Dissertation. Baku, 2015. — Р. 126.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Екологія