ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕРЕЖІ ТРАНСПОРТНИХ СУПЕРМАРКЕТІВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ БІЗНЕС–ПРОЦЕСІВ
Ключові слова:
транспортний супермаркет, взаємодія, мережа, ринок, послуги, підходи, витрати, доходи, конкурентоспроможність,Анотація
В статті обґрунтовано доцільність створення, функціонування і розвитку мережі транспортних супермаркетів. Досліджено передумови створення, специфічні особливості, напрямки і сфери діяльності даних новоутворень та визначено їх роль в подальшому розвитку транспортних бізнес-процесів.Посилання
Парубець О.М. Економічні та правові аспекти суб’єктно-об’єктних характеристик транспортних мереж / О.М. Парубець, Є.М.Сич. – Економіка. Фінанси. Право. / Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – К.: «Аналітик», 2013. – № 4/2013. – С. 21-24.
Виртуальный супермаркет. Бизнес-портал [Электронный ресурс]. – BusinessIdei.com. –Режим доступа: http://businessidei.com/ interesnoe/826-virtualnyy-supermarket.html
.
Васелевський М. та ін. Економіка логістичних систем: Монографія / під ред. Є. Крикавського та С. Кубіва. – Львів: видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2008. – 596 с.
Гречин Б.Д. Логістичні «супермаркети» в обслуговуванні виробництва автомобільної промисловості / Б. Д. Гречин, І. Петецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" [Електронний ресурс]. – 11/2012 . – N735: Логістика . – С. 54-62. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vnulp/logistyka/2012_735/08.pdf
Левковець П.Р. Удосконалення логістичного управління перевезень пасажирів / П.Р. Левковець, М.М. Мороз, Р.В. Кобилецький. – Вісник КДПУ імені Михайла Остроградського[Електронний ресурс]. – Випуск 6/2007 (47). – Частина 1. – С. 113-115. – Режим доступу:http://www.kdu.edu.ua/statti/2007-6(47)/113.pdf