КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • В.П. Бондар
  • Т.О. Гаврилко

Ключові слова:

комунікаційні інструменти, інтегровані маркетингові комунікації, маркетингові комунікаційні стратегії. коммуникационные инструменты, интегрированные маркетинговые коммуникации, маркетинговые коммуникационные стратегии. communicational instruments, intergr

Анотація

 Досліджені особливості сучасних маркетингових комунікацій, умов і чинників, що впливають на формування інтегрованих маркетингових комунікацій і стратегій.

 Исследованы особенности современных маркетинговых коммуникаций, условий и факторов, влияющих на формирование интегрированных маркетинговых коммуникаций и стратегий.

 Peculiarities of modern marketing communications, terms and factors, affecting forming of intergrated marketing communications and strategies, were studied.

Посилання

Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление [Текст] / Т.А. Гайдаенко. – М.: Эксмо, 2006. – 496 с.

Кревенс Д. Стратегический маркетинг [Текст] / Д.Кревенс. – Williams, 2008. – 752 с.

Ламбен Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок [Текст] / Ж. Ламбен. – Питер, 2008. – 800 с.

Соломон М.Р. Поведение потребителя. Искусство и наука побеждать на рынке [Текст] / М.Р. Соломон. – ООО «ДиаСофтЮП», 2003. – 784 с.

Черчилль Г. Маркетинговые исследования [Текст] / Г. Черчилль. – Питер, 2000. – 752 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-05

Номер

Розділ

Статьи