MARKETING MODEL OF TRANSPORT SERVICE CENTRE IN RAILWAY TRANSPORT

Authors

  • Є. М. Сич Національний авіаційний університет
  • М. М. Андрієнко Національний авіаційний університет
  • О. М. Сагай Національний авіаційний університет

Keywords:

container shipping, market research, performance, efficiency, quality, customers service,

Abstract

This article sets out the organizational and economic model of the transport service, which provides container, intermodal and combined transportation. Much attention in the article is paid to the process of marketing research, the means by which they should perform those tasks, that must be solved.

References

Афонин И. В. Управление развитием предприятия: стратегический менеджмент, инновации, цены. – М.: Дашков, 2002. – 380 с.

Логистика: управление в грузовых транспортно – логистических системах / Под. ред. Л. Б. Миротина. – М.: Юристъ, 2002. – 512 с.

Логістика – технологія транспортного процесу / Костюченко Л. М., Танцюра Є. В., Зайончик Л. Г. та ін. – К., 2000. – 256 с.

Смехов А. А. Оптимизация процессов грузовой работы. – М.: Транспорт, 1973. – 264 с.

Транспортная логистика / Под. общ. ред. Л. Б. Миротина. М.: Экзамен, 2002. – 512с.

Шульман А. Автопоезда на платформах – новые технологии транспорта // Технологии транспортирования и хранения грузов, 2003. – №6. С. 17–18.

Published

2014-06-01

Issue

Section

Статьи