НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КОНКУРЕНЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ

Authors

  • В.Є. Командровська
  • Є.А. Яценко

Keywords:

конкуренція, стратегія, криза, конкуренция, стратегия, кризис, strategy, competition, crisis

Abstract

 В статті досліджно зменшення купівельної спроможності споживачів,що призводить до зменшення об’ємів продажу змушує компанії розробляти нові програми по мінімізації затрат,змінювати цілі та пріоритети, диверсифікувати канали збуту та асортимент.

 В статье следовано уменьшение покупательной способности потребителей, которая приводит к уменьшению объемов продажи вынуждает компании разрабатывать новые программы по минимизации затрат, изменять цели и приоритеты, диверсифицировать каналы сбыта и ассортимент.

 In the article introduction diminishing of purchasing power of consumers, which results in diminishing of volumes of sale forces companies to develop the new programs for minimizations of expenses, to change aims and priorities, diversify ductings of sale and assortment.

References

Майкл Портер Конкуренция, Michael E. Porter on Competition. [Текст] - М.: «Вильямс», 2006.

Ансофф И. Стратегия управления. [Текст] – М.: Экономика, 1989.

Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента.[Текст] - М., 1992.

Томпсон А.А., Стрикленд А.Д. Стратегический менеджмент. [Текст] - М.: Юнити, 1998.

Стерлин А., Тулин И. Стратегическое планирование в промышлен-ных корпорациях США. [Текст] - М., 1990.

Сазерленд Д., Кєнуєлл Д. Стратегический менеджмент. Ключевые понятия. [Текст] – БББ, 2005.

Published

2012-06-18

Issue

Section

Статьи