УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Authors

  • С.Р. Камілова
  • Ю.Ю. Яцун

Keywords:

збут, збутова діяльність, маркетинг, організаційна структура управління, сбыт, сбытовая деятельность, организационная структура управления, sale, marketable activity, marketing, оrganizational structure of management

Abstract

 Розглянуто маркетинговий і логістичний підходи до організування процесу збуту на підприємстві.

 Рассмотрено маркетинговый и логистический подходы к организации процесса сбыта на предприятии.

 The relation of marketing and logistics to process of organization of selling at the enterprise is considered.

References

Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: Підручник[текст].- Донецьк: в-во Дон. ДУЕТ, 2009.-245с.

Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом[текст]: Пер. с англ./ Научн. ред. и авт. предисл. Ф. А.Крутиков. – М.: Экономика, 2005. - 271 с.

Бондаренко И.В. Современный маркетинг:[текст] Учебн. пособ.-Донецк: Юго-Восток, 2002.-354 с.

Хрупович С. Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підп-

риємств: [текст]/ С. Є. Хрупович. – Л., 2005. – 202 с.

Огерчук, Ю. В. Організування збутової діяльності підприємств: дис. ... канд. екон.наук : 08.06.01[текст] / Ю. В. Огерчук. – Л., 2004. – 240с.

Published

2012-06-13

Issue

Section

Статьи