ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ВИЗНАЧЕН-НІ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПЛАН ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Keywords:
виробництво, маркетинг, продукція, производство, продукция, production, marketing, productsAbstract
В статті розглядається місце та значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових пі-дприємств.
В статье рассматривается место и значение маркетингового исследования при определении ключевых факторов влияния на план производства продукции про-мышленных предприятий.
This paper reviews the place and importance of marketing research to determine the key factors influencing the production plan of industrial enterprises.
References
Алексеева М. М. Планирование деятельности фирмы. [Текст] – М.: Фи-нансы и статистика, 1997. - 248 с.
Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование: Учебник. [Текст] – М.: Инфра-М, 1999, 392 с.
Горемыкин В.А., Бугулов Э.Р., Богомолов А.Ю. Планирование на предп-
риятии. Учебник, издание второе стереотипное. [Текст] – М.: «Филинъ», Релант, 2000, - 328 с.
Ильин А.И., Синица Л.М. Планирование на предприятии. [Текст] –Мн.: ООО «Новое знание», 2000, - 416 с.
Орлов О.О. Планування діяльності промислового підприємства. Підру-чник. [Текст] – К.: Скарби. 2007 – 336 с.
Планування діяльності підприємства: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. [Текст] / М.А. Бєлов, Н.М. Євдокимова, В.Є. Москалюк та ін.; за заг. ред. В.Є. Москалюка. – К.: КНЕУ 2002 – 252 с.
Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: Учеб. пособие. [Текст] — 7-е нзд.. испр. — Мн.: Новое знание, 2002. — 704 с.
Тарасюк Г.М., Шваб Л.І. Планування діяльності підприємства. Навч. по-сіб. [Текст] – К.: „Каравела”, 2003. – 432 с.
Хан Д. Планирование и контроль: концепция контролинга: Пер. с нем. [Текст] / Под ред. ис предисл. Турчака А.А. ; Головача Л.Г.: Лукашевича М.Л.- М.: Финансы и статистика, 2007 – 800 с.
Шевчук О.Л. Особливості формування виробничої програми малих підп-риємств [Текст] // Економіка. Фінанси. Право.-2003.-№ 3-с. 18-20.