MILESTONES OF QUALITY AIRPORT SERVICES
Keywords:
airport, service, qualityAbstract
The article is to study the components of quality airport services by identifying the main stages of the life cycle of service ground handling of passengers, ensuring efficient quality management services airport.References
Запорожець В. Аеропорт: організація, технологія, безпека / В.Запорожець, М. Шматко. – К. : Дніпро, 2002.
Сімкова Т. О. Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг аеропортів [Текст] / Т.О. Сімкова // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць. Вип. 28. – Київ: НАУ, 2010. – С. 43-48
Ігнатенко Д.О. Вплив поведінки споживача транспортних послуг на проектування систем їх надання // Наук. журн. Упр. проектами, систем. аналіз і логістика: – К.: НТУ, 2006. – Вип. 3. – С. 69-74.
Чала О. В. Поліпшення процесів системи управління якістю на основі коригувальних і попереджувальних дій / О.В. Чала // Вісник економіки транспорту і промисловості: Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2006. – Вип. 15–16. – С. 118–121.
Наврозова Ю.А. Методы управления качеством портовой продукции / Ю.А. Наврозова // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Вип. 18. – Одеса: ОНМУ, 2004. – С. 70 – 83.