PRICE OF STRATEGY MANAGEMENT IN INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP

Authors

  • О.В. Ільєнко

Keywords:

international marketing pricing strategy, marketing business security

Abstract

 In the article formed the basic strategy price management of the competitive environment of international business space in various sectors of the world economy, taking into account their specificity as a component of the marketing business security of international level.

References

Азарян.О. М. Маркетинг/ О. М. Азарян, В. Руделиус [Текст] // Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менедж. –освіти в Україні», 2009. –С.648.

Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга [Текст] /М. Мак-Дональд. СПб: Питер 2000. -320с.

Барановський О. І. Фінансова безпека : моногр. [Текст] /Олександр Іванович Барановський. – Ін-т екон.прогнозування. – К. : Фенікс, 1999. – 338 с.

Богомолов В. А. Экономическая безопасность : учеб. пособ. [Текст] / Виктор Александрович Богомолов. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2006. – 303 с.

Васильців Т. Г. Економічна безпека підприємництва в умовах європейської інтеграції України [Текст] / Т. Г. Васильців, В.І. Волошин // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций : региональный аспект : сб. науч. тр. ДонНУ. – Донецк : Изд- во ДонНУ, 2007. – C. 1639-1644.

Смирнова О.О. Основные тенденции развития прямого маркетинга в зарубежных странах и в России [Текст] /О.О. Смирнова// Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. экон. наук: (08.00.14) / Смирнова Ольга Олеговна; МГУ им. М.В. Ломоносова. М., 2000. – С. 22 с.

Соловьев И.А. Маркетинг и конкурентоспособность продукции [Текст] / И.А. Соловьев// -М.: ЮНИТИ, 2000. –С. 271.

Issue

Section

Статьи