МАРКЕТИНГОВА МОДЕЛЬ ТРАНСПОРТНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • Є. М. Сич Національний авіаційний університет
  • М. М. Андрієнко Національний авіаційний університет
  • О. М. Сагай Національний авіаційний університет

Ключові слова:

контейнерні перевезення, маркетингові дослідження, показники, ефективність, якість, клієнти, сервісне обслуговування,

Анотація

Стаття визначає організаційно-економічну модель транспортного сервісного центру, який здійснює контейнерні, інтермодальні та комбіновані перевезення. Значна увага у статті приділяється процесові проведення маркетингових досліджень, засобам, за допомогою яких їх доцільно виконати та тим завданням, які необхідно при цьому розв’язати.

Посилання

Афонин И. В. Управление развитием предприятия: стратегический менеджмент, инновации, цены. – М.: Дашков, 2002. – 380 с.

Логистика: управление в грузовых транспортно – логистических системах / Под. ред. Л. Б. Миротина. – М.: Юристъ, 2002. – 512 с.

Логістика – технологія транспортного процесу / Костюченко Л. М., Танцюра Є. В., Зайончик Л. Г. та ін. – К., 2000. – 256 с.

Смехов А. А. Оптимизация процессов грузовой работы. – М.: Транспорт, 1973. – 264 с.

Транспортная логистика / Под. общ. ред. Л. Б. Миротина. М.: Экзамен, 2002. – 512с.

Шульман А. Автопоезда на платформах – новые технологии транспорта // Технологии транспортирования и хранения грузов, 2003. – №6. С. 17–18.

Опубліковано

2014-06-01

Номер

Розділ

Статьи