УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
Ключові слова:
збут, збутова діяльність, маркетинг, організаційна структура управління, сбыт, сбытовая деятельность, организационная структура управления, sale, marketable activity, marketing, оrganizational structure of managementАнотація
Розглянуто маркетинговий і логістичний підходи до організування процесу збуту на підприємстві.
Рассмотрено маркетинговый и логистический подходы к организации процесса сбыта на предприятии.
The relation of marketing and logistics to process of organization of selling at the enterprise is considered.
Посилання
Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: Підручник[текст].- Донецьк: в-во Дон. ДУЕТ, 2009.-245с.
Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом[текст]: Пер. с англ./ Научн. ред. и авт. предисл. Ф. А.Крутиков. – М.: Экономика, 2005. - 271 с.
Бондаренко И.В. Современный маркетинг:[текст] Учебн. пособ.-Донецк: Юго-Восток, 2002.-354 с.
Хрупович С. Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підп-
риємств: [текст]/ С. Є. Хрупович. – Л., 2005. – 202 с.
Огерчук, Ю. В. Організування збутової діяльності підприємств: дис. ... канд. екон.наук : 08.06.01[текст] / Ю. В. Огерчук. – Л., 2004. – 240с.