ОСНОВНІ ЕТАПИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ АЕРОПОРТОВИХ ПОСЛУГ
Ключові слова:
аеропорт, послуга, якістьАнотація
У статті проводиться дослідження складових забезпечення якості аеропортових послуг шляхом визначення основних етапів життєвого циклу надання послуг наземного обслуговування пасажирів, що забезпечує ефективне управління якістю послуг аеропорту.Посилання
Запорожець В. Аеропорт: організація, технологія, безпека / В.Запорожець, М. Шматко. – К. : Дніпро, 2002.
Сімкова Т. О. Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг аеропортів [Текст] / Т.О. Сімкова // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць. Вип. 28. – Київ: НАУ, 2010. – С. 43-48
Ігнатенко Д.О. Вплив поведінки споживача транспортних послуг на проектування систем їх надання // Наук. журн. Упр. проектами, систем. аналіз і логістика: – К.: НТУ, 2006. – Вип. 3. – С. 69-74.
Чала О. В. Поліпшення процесів системи управління якістю на основі коригувальних і попереджувальних дій / О.В. Чала // Вісник економіки транспорту і промисловості: Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2006. – Вип. 15–16. – С. 118–121.
Наврозова Ю.А. Методы управления качеством портовой продукции / Ю.А. Наврозова // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Вип. 18. – Одеса: ОНМУ, 2004. – С. 70 – 83.