КОМФОРТ ТА ЯКІСТЬ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЗЕНЬ НА ПОВІТРЯНОМУ ТРАНСПОРТІ
Ключові слова:
якість обслуговування, комфорт, аеропорт, обслуговування пасажирівАнотація
У статті сформульовано концепцію системи пасажирських перевезень з оглядом на сучасні тенденції комфорту та якості обслуговування. Розглянуті процедури забезпечення достатнього та високого рівнів обслуговування пасажирів. Детальним дослідженням доведено важливість додаткових сервісів протягом всього процесу перевезення.Посилання
The Challenge of Quality and Affordability // October, 2011: Proceedings. [Electronic resource]. – Mode of access: WWW.URL: http://www.acare4europe.org/html/documentation.asp. - Last access: 2012.
Акімова Т.А. Система менеджменту якості як один з критеріїв оцінки інвестиційної привабливості аеропорту / Т. А. Акімова // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту – Випуск 13 (серія «Економіка і управління») – К.: ДЕТУТ – 2009. – С. 172 – 177.
Запорожець В.В., Шматко М.П. Аеропорт – організація, технологія, безпека. // Київ: “Дніпро”, 2002. – 185 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статьи