ФОРМОТВОРЕННЯ ЛОГОТИПІВ
Abstract
Стаття містить аналіз геометричних засобів формотворення логотипів, на основі якого виведено їх класифікацію. Встановлено залежність композиційної виразності логотипу від виду геометричних засобів його формотворення.References
Веркман К. Дж. Товарные знаки: содержание, психология, восприятие. – М. : Прогресс, 1989. – 689 с.
Волошко В. М. Принципы решения знаковых изображений. – М. : МАРХИ, 1987. – 20 с.
Михайленко В. Є., Яковлєв М. І. Основи компо-зиції (геометричні аспекти художнього формотворен-ня): Навч. посіб. 2-е вид. – К. : Каравела, 2008. – С. 106-134.
Побєдін В. А. Знаки у графічному дізайні. – Харків : Ранок 2001. – 95 с.
Ельбрюн Б. Логотип. – М. : ОГІМД-ПРЕСС, 2003. – 127 с.
Downloads
Issue
Section
Modern technology and airport development