ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ В ЗАГОЛОВКАХ ДРУКОВАНИХ ЗМІ
Abstract
У статті проаналізовано структурно-змістові типи заголовків із лексичними гендерними компонентами, опублікованими на сторінках сучасної україномовної преси. Дослідження сприятиме розширенню наукового бачення гендерної ситуації в сучасному українському суспільстві.References
Кіммел М. С. Гендероване суспільство/ М. С. Кіммел. — К.: Сфера, 2003. — С. 76 – 85.
Семиколєнова О. І. Основи культури гендерної рівності / О. І. Семиколєнова. — К.: Ніка-Центр, 2010. — С. 29 – 35.
Слінчук В. В. Соціальна типізація гендерних стереотипів у мові ЗМІ / В. В. Слінчук // Наук. зап. Ін-ту журналістики. – К., 2004. – Т. 17. – С. 67 – 74.
Слінчук В. В. Мовностилістичні засоби актуалізації гендерних понять / В. В. Слінчук // Наук. зап. Ін-ту журналістики. – К., 2005. – Т. 19. – С. 109 – 113.
Downloads
Issue
Section
International relations