ОБГРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В РАМКАХ МЕТОДОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ГРУПОВА ДИНАМІКА І КОМУНІКАЦІЯ»
Ключові слова:
Програмна інженерія, групова динаміка та комунікація, інтеграції гуманітарних, соціальних та інженерних знань, вміньАнотація
Стаття присвячена змісту та методології навчання з професійно-орієнтованої дисципліни підготовки ІТ-фахівців – „Групова динаміка та комунікаціі». Дана характеристика змісту навичок ІТ-фахівця, необхідної для формування навичок комунікації та ділової кореспонденції. Виявлено проблему міждисциплінарного характеру змісту курсу, яка потребує інтеграції гуманітарних, соціальних, та інженерних знань, вмінь.Посилання
Брукс Ф. Мифический человеко-месяц, или как создаются программные системы. – Пер. с англ. – СПб.: Символ-Плюс, 2006. – 304 С.
Гласс Р. Креативное программирование 2.0 – Пер, с англ. – СПб.: Символ-Плюс, 2009. – 352 С.
ДеМарко Т., Т. Листер. Человеческий фактор: успешные проекты и команды. – Символ-Плюс, 2007. – 256 с.
Ершов А.Д. О человеческом и эстетическом факторах в программировании // Кибернетика. – 1972. – № 5. – С.95 – 99.
Йордан Эд. Кадровые стратегии «смертельных проектов» // Открытые системы. – 2008. – №7 – С. 49.
Йордан Эд. Путь камикадзе. – Лори, 2001.
Константин Л. Человеческий фактор в программировании. – Пер. с англ. – СПб.: Символ-Плюс, 2004. – 384 с.
Липаев В.В. Методы обеспечения качества ПС. – М.: Теис, 2003. – 485 с.
Рекомендации по преподаванию программной инженерии и информатики в университетах. – М.: ИНТУИТ.РУ «Интернет-Университет Информационных Технологий», 2007. – 462 с.
Шафер Д. и др. Управление программными проектами: достижение оптимального качества при минимуме затрат. – М.: Вильямс, 2003. – 1136 с.
Шнейдерман Б. Психология программирования: Человеческие факторы в вычислительных и информационных системах. Пер. с англ. – М.: Радио и связь, 1984. – 304 С.
Якобсон А., Буч Г., Рамбо ДЖ. Унифицированный процесс разработки программного обеспечения. – СПб.: Питер, 2002. – 496 с.