«ПРОФЕСІЙНА ПРАКТИКА ПРОГРАМНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ» – ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ

Автор(и)

  • Микола Олександрович Сидоров Національний авіаційний університет
  • Ігор Борисович Мендзебровський Національний авіаційний університет
  • Олександр Арсенійович Орехов Компанія «Microsoft Україна»

Ключові слова:

Інженерія програмного забезпечення, професійна практика, метод проектів, навчання.

Анотація

Розглядається досвід викладання дисципліни «Професійна практика програмної інженерії», яка вивчається студентами напрямку навчання «Програмна інженерія» згідно галузевого стандарту та навчального плану Національного авіаційного університету. Особливість досвіду полягає в тому, що навчання було організовано на підприємстві з застосуванням проектного методу.

Біографії авторів

Микола Олександрович Сидоров, Національний авіаційний університет

Д.т.н., проф., декан факультету комп’ютерних наук, завідувач кафедри інженерії програмного забезпечення Національного авіаційного університету, наукові інтереси: інженерія програмного забезпечення, навчання.

Ігор Борисович Мендзебровський, Національний авіаційний університет

Аспірант Національного авіаційного університету. Президент компанії «Itera Group of Ukraine». Наукові інтереси: розробка програмного забезпечення, навчання інженерії програмного забезпечення.

Олександр Арсенійович Орехов, Компанія «Microsoft Україна»

К.т.н., доцент, компанія «Microsoft Україна». Наукові інтереси: інформаційні технології, навчання.

Посилання

Постанови Кабінету Міністрів України «Про перелік напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр» від 13.12.06 №1719.

М.Ф.Бондаренко, М. Сидоров, Т. Морозова Модель випускника бакалаврату програмна інженерія. – Вища школа. – № 4. – 2009. – С. 50 – 61.

Joint Task Force on Computing Curricula, Software Engineering 2004. – Curriculum Guidelines for Undergraduate Degree Programs on. – 234 р.

M.B. Bloke. A Student-Enacted Simulation Approach to Software Engineering Education.- IEEE Transactions on Education. – Vol. 46. – No 1. – 2003. – P. 124 – 132.

D. Parnas. Software Engineering Programs Are Nоt Computer Sience Programs.- IEEE Software. – Vol.16. – N6. – 1999. – P. 19 – 30.

M. Shaw. Prospects for on Engineering Discipline of Software. – IEEE Software. – Vol. 7. – No 6. – 1990. – P. 15 – 24.

Є.Г. Кириленко, О.В. Лучшева Обоснование содержания обучения в рамках методологии преподавания профессионально-ориентированной дисциплины «Групповая динамика и коммуникация». – Інженерія програмного забеспечення. – №1. – 2010. – с. 71 – 78.

Е.М. Давыдова, Р.В. Мещеряков, А.А. Шелупанов. Проектное обучение – парадигма элитного инженерного образования в России в условиях стратегии инновационного развития. – Образование в России. – №2. – 2008. – C. 9 – 15.

W.H. Kilpatnic. The Project Method. – Teachers College Record. – 1918, 19 Sept. – P. 319 – 334.

Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Под. ред. Е.С. Полат. – М.: Издательский центр «Академия», 1999.

М.О.Сидоров, М.А. Безверха. Навчальна програма «Професійна практика програмної інженерії». – К.: НАУ, 2009. – 7 с.

М.О. Сидоров, М.А. Безверха. Робоча навчальна програма «Професійна практика програмної інженерії». – К.: НАУ, 2009. – 12 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОСВІТА ТА ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ