Geographical aspects of the region’s tourism marketing

Authors

  • Іван Миколайович Дудник Національний авіаційний університет
  • Оксана Анатоліївна Борисюк Національний авіаційний університет

Keywords:

regional marketing, tourist region, tourist image, tourist attractiveness, tourist competitiveness, tourism climate of the region

Abstract

Regional marketing as the instrument of regional policy is examined as it accords with its objectives, factors and means of implementation, social geography posed as one of scientific backgrounds of the regional policy, which observes the region as a complex territorial socio-economic system. Radical change in attitude, approaches and methods of regional policy are very necessary for successful development of each region (in market conditions in the information society) and the harmonious development of all regions in the national economic system. It concerns the problems of regional development of the tourism industry as a complex system of territorial system and the methods of management practices of such development

Author Biographies

Іван Миколайович Дудник, Національний авіаційний університет

Інституту міжнародних відносин; доктор географічних наук; професор; професор кафедри країнознавства і туризму

Оксана Анатоліївна Борисюк, Національний авіаційний університет

Інституту міжнародних відносин; старший викладач кафедри країнознавства і туризму

References

Арженовский И.В. Маркетинг регионов /И. Арженовський.– М.: Юнити-Дана, 2011:[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ww.marketing.spb.ru.

Бредюк К.Н. Геомаркетинг: география в маркетинге /К. Н.Бредюк //ArcReview, – 2009, 4 (51): [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.dataplus.ru

Джанджугазова Е. А. Маркетинг туристских территорий: учеб. пособие / Е. А. Джанджугазова. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 224 с.

Дудник І. М., Логвин М. М., Шуканов П. В. Суспільно-географічні аспекти фахової освіти маркетологів // Матеріали наук.-метод.конфер. / І. М.Дудник. –Полтава: ПКІ, 2000. – С. 79–82.

Дудник І. М. Принципи регіоналізму в підготовці фахівців з туризму. – Тенденції, проблеми та перспективи розвитку національного ринку туристичних послуг: регіональний аспект //Матеріали Всеукраїнської наук. конф.– Київ, НАУ, 2010. –С.276–281

Кифяк О. В. Стратегія регіонального маркетингу в контексті розвитку туризму / О.В.Кифяк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2009. – Вип.2. – С.208–216.:[Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua.

Кравчук Г. В. Регіональний маркетинг в системі управління економічними процесами: монографія / Г.В.Кравчук. – К.: Нац. авіаційний університет, 2006. – 258 с.

Маркетинг регіонів: інвестиційні аспекти / В. Щелкунов, В. Бондаренко, Ю. Каракай, В. Грамотєєв, В. Матвєєв. – Київ: Наук.думка, 2005. – 176 с.

Менеджмент туризму: Підручник. / Кіптенко В. К. – К., 2010. – 502 с.

Музиченко-Козловська О. В. Економічне оцінювання та регулювання туристичної привабливості території / О. В. Музиченко-Козловська: Автореф. дис. канд. економ. н. – Л., 2007. – 20 с.

Сірко О. І. Регіональний маркетинг як необхідний фактор у процесі реформування і стратегічного розвитку туристичного регіону /О. І.Сірко // Наук.вісник Ужгородського університету. Серія:Економіка. Вип.31,– 2010 – С.74–78.

Фінагіна О. В., Гуренко А. В. Методологічні основи розвитку регіонального маркетингу / О. В.Фінагіна. – Економічний простір.: Зб. наук. праць ПДБА. – 2008, – № 15. – С. 61–70.

Черчик Л. М. Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика / Л.М.Черчик. – Луцьк: ЛДТУ, 2006. – 136 с.

Published

2012-12-15

Issue

Section

Tourism