Methods of communicative campaigns analysis
Keywords:
convent- analysis, event- analysis, context analysis, cognitive mappingAbstract
The article analyses various methods of communicative campaigns analysis. Special attention is paid to the new method of contextanalysis. Expert estimates and methods of social analysis are also considered.References
Богатуров А. Д. Очерки теории и политического анализа международных отношений / А. Д. Богатуров, Н. А. Ко-солапов, М. А. Хрусталев. – М., 2002. – 377с.
Боришполец К. П. Методы политических исследований / К. П. Боришполец. – М., 2005. – 221 с.
Лебедева М. М. Мировая политика / М. М. Лебедева. – М., 2004. – 348 с.
Ожиганов Э. Н. Стратегический анализ политики. Теоретические основания и методы / Э. Н. Ожиганов. – М., 2006. – 270 с.
Туронок С. Г. Политический анализ / С. Г. Туронок. – М., 2005. – 359 с.
Downloads
Issue
Section
Political Science