Брендінг країни як інструмент зовнішньої політики Іспанії
Ключові слова:
брендінг, зовнішня політика ІспаніїАнотація
Світова спільнота вже не сприймає Іспанію крізь призму її багатогранної культури, традицій та національних особливостей. Вся увага зосереджена на складній політичній та економічній ситуаціях всередині держави. Іспанія є однією з держав, які до теперішнього часу страждають від наслідків світової економічної кризи 2008 року. Тому для країни дуже важливим є підтримка та розвиток уже існуючого бренду «Іспанія», сприйняття якого впливає на міждержавні відносини країни з іншими суб'єктами міжнародних відносин та її загальну позицію на світовій арені. Оскільки Іспанія є одним з найкращих прикладів репозиціювання держави способом створення національного бренду, аналіз цього процесу допоможе виокремити основні інструменти та засоби ефективного брендінгу державиПосилання
Анхольт С. Создание бренда страны / С. Анхольт // Бренд–менеджмент. – №1. – 2007.
Country Brand Index 2012–2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.futurebrand.com/images/uploads/studies/cbi/CBI_2012-Final.pdf
Ministerio de Asuntos Exteriores y de Cooperacion [Електронний ресур]. – Режим доступу : http://www.exteriores.gob.es/Portal/en/PoliticaExteriorCooperacion/MarcaEsp/Paginas/inicio.aspx
Olins Wally. Branding the Nation [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.wallyolins.com/includes/branding.pdf
Singh, Amit. Nation as a Brand / Singh, Amit [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://academic3.american.edu/~zaharna/person/spain/sources.htm