Брендінг країни як інструмент зовнішньої політики Іспанії

Автор(и)

  • Ірина Петрівна Шевченко Національний авіаційний університет

Ключові слова:

брендінг, зовнішня політика Іспанії

Анотація

Світова спільнота вже не сприймає Іспанію крізь призму її багатогранної культури, традицій та національних особливостей. Вся увага зосереджена на складній політичній та економічній ситуаціях всередині держави. Іспанія є однією з держав, які до теперішнього часу страждають від наслідків світової економічної кризи 2008 року. Тому для країни дуже важливим є підтримка та розвиток уже існуючого бренду «Іспанія», сприйняття якого впливає на міждержавні відносини країни з іншими суб'єктами міжнародних відносин та її загальну позицію на світовій арені. Оскільки Іспанія є одним з найкращих прикладів репозиціювання держави способом створення національного бренду, аналіз цього процесу допоможе виокремити основні інструменти та засоби ефективного брендінгу держави

Біографія автора

Ірина Петрівна Шевченко, Національний авіаційний університет

Інститут міжнародних відносин; студентка

Посилання

Анхольт С. Создание бренда страны / С. Анхольт // Бренд–менеджмент. – №1. – 2007.

Country Brand Index 2012–2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.futurebrand.com/images/uploads/studies/cbi/CBI_2012-Final.pdf

Ministerio de Asuntos Exteriores y de Cooperacion [Електронний ресур]. – Режим доступу : http://www.exteriores.gob.es/Portal/en/PoliticaExteriorCooperacion/MarcaEsp/Paginas/inicio.aspx

Olins Wally. Branding the Nation [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.wallyolins.com/includes/branding.pdf

Singh, Amit. Nation as a Brand / Singh, Amit [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://academic3.american.edu/~zaharna/person/spain/sources.htm

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-20

Номер

Розділ

ПОЛІТОЛОГІЯ