ФАКТОРИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ
Ключові слова:
готельна індустрія, послуги, система менеджменту якості, якість послугАнотація
У статті розглядаються деякі аспекти еволюції поняття якості та систем менеджменту якості, складові якості послуг, описуються фактори, що впливають на підвищення якості послуг в готельній індустрії, наводиться їх класифікація.Посилання
Деминг Э. Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процесами. – М.: Альбина Бизнес Букс, 2007. – 370 с.
Джуран Дж. Качество в истории цивилизации. Эволюция, тенденции и перспективы управления качеством. – М.: Стандарты и качество, 2004. – 624 с.
Ильенков С. Д. Управление качеством: Учебник для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2006. – 334 с.
Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенс Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм / Под ред. Р. Б. Ноздрёвой. – М.: Юнити, 1998. – 787 с.
Момот О. І. Менеджмент якості та елементи системи якості. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 368 с.
Мухин В. И. Исследование систем управления: Учебник. – М.: Экзамен, 2002. – 384 с.
Нобель Г., Томпсон Ш. Типичные ошибки некоторых гостиничных служб // Гостиница и ресторан. – 2002. – № 1. – С. 16-17.
Скобкин С. С. На пути к качеству // Парад отелей. – 2004. – № 4. – С. 25-30.
Скобкин С. С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе. – М., 2001. – 224 с.
Сокол Т. Г. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах. – К.: Альтепрес, 2009. – 447 с.
Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посіб. / За ред. проф. В.К. Федорченка. – К.: Вища шк., 2001. – 237 с.
Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство: Учебник / Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 463 с.
Харрингтон Дж. Совершенство управления процессами. – М.: Стандарты и качество, 2007. – 192 с.