МЕТОДИ АНАЛІЗУ ПРИ ПРОВЕДЕННІ КОМУНІКАТИВНИХ КАМПАНІЙ
Ключові слова:
конвент-аналіз, івент-аналіз, контекст-аналіз, когнітивне картуванняАнотація
Стаття присвячена дослідженню методів аналізу, що можуть бути використані при проведенні комунікативних кампаній. Автором аналізуються такі головні методи, як метод контент-аналізу, вент-аналізу, когнітивного картування, методи експертних оцінок та соціологічні методи політичного аналізу. Особлива увага приділена новому методу аналізу - контекст-аналізу.Посилання
Богатуров А. Д. Очерки теории и политического анализа международных отношений / А. Д. Богатуров, Н. А. Ко-солапов, М. А. Хрусталев. – М., 2002. – 377с.
Боришполец К. П. Методы политических исследований / К. П. Боришполец. – М., 2005. – 221 с.
Лебедева М. М. Мировая политика / М. М. Лебедева. – М., 2004. – 348 с.
Ожиганов Э. Н. Стратегический анализ политики. Теоретические основания и методы / Э. Н. Ожиганов. – М., 2006. – 270 с.
Туронок С. Г. Политический анализ / С. Г. Туронок. – М., 2005. – 359 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
ПОЛІТОЛОГІЯ