МЕТОДИ АНАЛІЗУ ПРИ ПРОВЕДЕННІ КОМУНІКАТИВНИХ КАМПАНІЙ

Автор(и)

  • Олександр Михайлович СТЕПКО Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

Ключові слова:

конвент-аналіз, івент-аналіз, контекст-аналіз, когнітивне картування

Анотація

 Стаття присвячена дослідженню методів аналізу, що можуть бути використані при проведенні комунікативних кампаній. Автором аналізуються такі головні методи, як метод контент-аналізу, вент-аналізу, когнітивного картування, методи експертних оцінок та соціологічні методи політичного аналізу. Особлива увага приділена новому методу аналізу - контекст-аналізу.

Біографія автора

Олександр Михайлович СТЕПКО, Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

кандидат політичних наук, доцент

Посилання

Богатуров А. Д. Очерки теории и политического анализа международных отношений / А. Д. Богатуров, Н. А. Ко-солапов, М. А. Хрусталев. – М., 2002. – 377с.

Боришполец К. П. Методы политических исследований / К. П. Боришполец. – М., 2005. – 221 с.

Лебедева М. М. Мировая политика / М. М. Лебедева. – М., 2004. – 348 с.

Ожиганов Э. Н. Стратегический анализ политики. Теоретические основания и методы / Э. Н. Ожиганов. – М., 2006. – 270 с.

Туронок С. Г. Политический анализ / С. Г. Туронок. – М., 2005. – 359 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПОЛІТОЛОГІЯ