АСОЦІАТИВНІ МОДЕЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ОБ’ЄКТІВ
Ключові слова:
інтелектуальний аналіз, технології, знання, моделі, трансакції, ринок, товариАнотація
У статті розглядається асоціативні моделі DATA MINING (DM) один із варіантів кластеризації, що використовується бізнес-аналітикою для пошуку груп характеристик які переважно спостерігаються одночасно.Посилання
Дюк В., Самойленко A. Data Mining: учебный курс. – СПб: Питер, 2001. – 368 с.
Корнеев В. В., Гареев А. Ф., Васютин С. В., Райх В. В. Базы данных. Интелектуальная обработка информации. – М.: Нолидж, 2000. – 352 с., ил.
Ситник В. Ф. Засоби дейтамайнінгу для аналізу бізнесових рішень // Науково-технічна інформація. – 2002. – № 3. – С. 60-64.
Ситник В. Ф., Краснюк М. Т. Інтелектуальний аналіз даних (дейтамайнінг): Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2007. – 376 с.
Berry, Michael J. A. and Gordon Linoff. Data Mining Techniques for Marketing, Sales, and Customer Support. – New York: Wiley Computer Publishing, 1997.
Филиппов В. А. Интеллектуальный анализ данных: методы и средства. – М.: Эдиториал УРСС, 2001.
Чубукова И. А. Data Mining: учебное пособие. – М.: Интернет-университет информационных технологий: БИНОМ: Лаборатория знаний, 2006. – 382 с.