АСОЦІАТИВНІ МОДЕЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ОБ’ЄКТІВ

Автор(и)

  • Надія Олександрівна ІВАНЧЕНКО Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

Ключові слова:

інтелектуальний аналіз, технології, знання, моделі, трансакції, ринок, товари

Анотація

 У статті розглядається асоціативні моделі DATA MINING (DM) один із варіантів кластеризації, що використовується бізнес-аналітикою для пошуку груп характеристик які переважно спостерігаються одночасно. 

Біографія автора

Надія Олександрівна ІВАНЧЕНКО, Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Дюк В., Самойленко A. Data Mining: учебный курс. – СПб: Питер, 2001. – 368 с.

Корнеев В. В., Гареев А. Ф., Васютин С. В., Райх В. В. Базы данных. Интелектуальная обработка информации. – М.: Нолидж, 2000. – 352 с., ил.

Ситник В. Ф. Засоби дейтамайнінгу для аналізу бізнесових рішень // Науково-технічна інформація. – 2002. – № 3. – С. 60-64.

Ситник В. Ф., Краснюк М. Т. Інтелектуальний аналіз даних (дейтамайнінг): Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2007. – 376 с.

Berry, Michael J. A. and Gordon Linoff. Data Mining Techniques for Marketing, Sales, and Customer Support. – New York: Wiley Computer Publishing, 1997.

Филиппов В. А. Интеллектуальный анализ данных: методы и средства. – М.: Эдиториал УРСС, 2001.

Чубукова И. А. Data Mining: учебное пособие. – М.: Интернет-университет информационных технологий: БИНОМ: Лаборатория знаний, 2006. – 382 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА