Автоматизація стикування дистанційно керованих заправних пристроїв у повітрі
DOI:
https://doi.org/10.18372/1990-5548.82.19381Ключові слова:
дозаправка у повітрі, заправна штанга, конус-датчик палива, літак, що заправляється, літак-заправник, закон керування, дистанційно керований конусАнотація
Розглядаються питання автоматизації дозаправки цивільних літаків у повітрі. Основна увага приділяється етапу стикування конуса-датчика зі штангою системи дозаправки літака-заправника. Розглядаються варіанти реалізації даної технології на основі контуру автоматичного керування тягою танкера в режимі зміни за експоненціальним законом швидкості наближення в залежності від дальності між заправними пристроями. Для реалізації програми експоненціальної зміни швидкості пропонується використовувати прогнозне управління на основі моделі динамічного процесу. Альтернативний підхід до автоматизації процесу підходу до заправних пристроїв передбачає використання дистанційного керування розмотуванням барабана паливного шланга підвісної паливної системи літака, що заправляється для керування швидкістю підходу до заправних пристроїв. Таке керування менш інерційне, ніж керування швидкістю польоту багатотонного танкера.
Посилання
M. K. Filyashkin, “Automated guidance system drogue to probe tanker during in-flight refueling,” “Methods and Systems of Navigation and Motion Control”: international Conference, October, 18-20, 2016, Kyiv, “Оsvita Ukrainy,” 2016, pp. 186–189. https://doi.org/10.1109/MSNMC.2016.7783138
Project – RECREATE http://www.cruiser-feeder.eu/project
Yu. G. Obolensky, V. L. Pokhvalensky, and D. I. Cheglakov, “Algorithm for automatic control of an aircraft during in-flight refueling,” Electronic journal “Proceedings of MAI,” Issue no. 65, URL: http://www.mai.ru/
E. F. Camacho and C. Bordons, “Model Predictive Control,” Advanced Textbooks in Control and Signal Processing, 2nd ed. London: Springer-Verlag, 2007, 405 p. https://doi.org/10.1007/978-0-85729-398-5
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).