Підсистема формування польотного завдання

Автор(и)

  • Віктор Михайлович Синєглазов Національний авіаційний університет, Київ https://orcid.org/0000-0002-3297-9060
  • Сергiй Юрiйович Савчук Національний авіаційний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.73.17013

Ключові слова:

безпілотний літальний апарат, метод Калмана, aлгоритм Дейкстри, інтерфейс користувача, обробка супутникових знімків

Анотація

Дану роботу присвячено розробці системи автоматичного визначення польотного завдання для безпілотних літальних апаратів. Для реалізації такої системи використовувався фреймворк QT (бібліотека класів C++ та набір інструментального програмного забезпечення для створення крос-платформних додатків). До складу системи автоматизованого визначення польотного завдання запропоновано ввести модулі прогнозування та маршрутизації. Розроблено інтерфейс для побудови польотного завдання, яке може бути використане для завантаження, відстеження ключових метрик із безпілотного літального апарата та коригування місії польотного завдання. Було використано передові фреймворки QT/Qml, що дозволить використовувати програмний продукт на різних операційних системах, що додасть гнучкості у використанні системних компонентів.

Біографії авторів

Віктор Михайлович Синєглазов , Національний авіаційний університет, Київ

Доктор технічних наук. Професор. Завідувач кафедрою

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів

Факультет аеронавігації, електроніки і телекомунікацій

Сергiй Юрiйович Савчук , Національний авіаційний університет, Київ

Бакалавр

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів

Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій

Посилання

B. Paden, M. Cap, S. Z. Yong, D. Yershow, and E. Frazzolo, “A survey of motion planning and control techniques for self-driving urban vehicles,” IEEE Transactions on Intelligent Vehicles, 1(1), 2016, p. 33–55. https://doi.org/10.1109/TIV.2016.2578706

M. Buehler, K. Lagnemma, and S. Sanjiv, (eds.). “The DARPA Urban Chal-lenge: Autonomous Vehicles in City Traffic,” Springer Tracts in Advanced Ro-botics. 2009. https://doi.org/10.1007/978-3-642-03991-1

H. Sak, A. Senior, and F. Beaufays, “Long short-term memory recurrent neural network architectures for large scale acoustic modeling,” In Fifteenth Annual Conference of the International Speech Communication Association, 2014. https://doi.org/10.21437/Interspeech.2014-80

https://en.wikipedia.org/wiki/Dijkstra's algorithm.

http://web.mit.edw/eranki/www/tutorials/search

C. E. Rasmussen, Processes for Machine Learning. The MIT Press. 2006. https://doi.org/10.7551/mitpress/3206.001.0001

L. R. Medsker, and L. C. Jain, Recurrent neural networks. Design and Ap-plications, 2001, 5.

S. Bonnin, T. H. Weisswange, F. Kummert, and J. Schmuedderich, “General behavior prediction by a combination of scenario-specific models,” IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems, 15(4), 2014, pp. 1478–1488. https://doi.org/10.1109/TITS.2014.2299340.

C. W. Hsu, C. C. Chang, and C. J. Lin, A Practical Guide to Support Vector Classification. Department of Computer Science, National Taiwan University, 2003.

A. Krizhevsky, I. Sutskever, and G. E. Hinton, “Imagenet classification with deep convolutional neural networks,” In Advances in Neural Information Processing Systems. 2012, pp. 1097–1105).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-24

Номер

Розділ

АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ