Про алгоритми цілепозиціонування

Автор(и)

  • Олег Сергійович Глей Національній авіаційний університет, Київ
  • Віктор Михайлович Синєглазов Національній авіаційний університет, Київ https://orcid.org/0000-0002-3297-9060

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.71.16827

Ключові слова:

зсув вітру, доплерівський радар, алгоритм, моделювання, цілепозиціонування, небезпечна зона, програмне забезпечення

Анотація

Розроблено програмне забезпечення для системи, що найбільш підходить для виявлення зсуву вітру. Представлено постановку задачі цілепозиціонування. Розглянуто особливості сучасних радарів. Мета роботи – знайти систему, що найбільше підходить для виявлення зсуву вітру, і розробити для цієї системи програмне забезпечення, що пропонує пілоту готове рішення для прольоту небезпечної зони зсуву вітру. Діяльність представлені визначення зсуву вітру, статистика авіакатастроф, викликаних цим явищем. Розписано системи визначення зсуву вітру та обрано найбільш підходящу систему. Наведено принцип роботи та алгоритм роботи доплерівської радіолокаційної станції. Проведено моделювання виявлення небезпечної зони зсуву вітру. Пілот використовує запропоноване програмне рішення. Таким чином, завдання щодо визначення зони зсуву вітру та запропоновані на цій основі рішення про обліт небезпечної зони виконані. Результати показують, що введення випадкового шуму в марковані зразки погіршує точність моделі, а введення випадкового шуму в немарковані дані може навпаки підвищити точність моделі.

Біографії авторів

Олег Сергійович Глей , Національній авіаційний університет, Київ

Студент

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів

Факультет аеронавігації, електроніки і телекомунікацій

Віктор Михайлович Синєглазов , Національній авіаційний університет, Київ

Доктор технічних наук. Професор. Завідувач кафедрою

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів

Факультет аеронавігації, електроніки і телекомунікацій

Посилання

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

АВІАЦІЙНИЙ ТРАНСПОРТ