Аналіз впливу зміни крейсерської швидкості та ешелону польоту на споживання палива в керуванні повітряним потоком

Автор(и)

  • Марина Петрівна Мухіна Національний авіаційний університет, Київ
  • Світлана Іванівна Ільницька Інститут лазерного та оптоелектронного інтелектуального виробництва, Університет Венжоу https://orcid.org/0000-0003-2568-8262

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.67.15558

Ключові слова:

програма наземної затримки, бортова затримка, еквівалентна крейсерська швидкість, керування потоком повітряного руху, необхідний час прибуття

Анотація

Розглянуто проблему планування польоту на випадок затримки. Досліджуються критеріальні обмеження між витратою палива та необхідним часом польоту при зміні номінальної крейсерської швидкості. Доведено, що затримка польоту в повітрі може бути реалізована без додаткових витрат на паливо, що визначається та оцінюється за відсутності або присутності вітру. Також було розглянуто та проаналізовано вплив вибору іншого рівня польоту та використання додаткового палива для отримання більшої затримки. Результати показують, що для різних рівнів польоту та напрямку вітру затримка може варіюватися від 3 до 13 хвилин. Початковий рівень польоту визначається як один з основних параметрів, що впливає на величину затримки в повітрі.

Біографії авторів

Марина Петрівна Мухіна , Національний авіаційний університет, Київ

Faculty of Air Navigation, Electronics and Telecommunications

Doctor of Engineering Science. Рrofessor

Світлана Іванівна Ільницька, Інститут лазерного та оптоелектронного інтелектуального виробництва, Університет Венжоу

Інститут лазерного та оптоелектронного інтелектуального виробництва

Кандидат технічних наук. Науковий співробітник

Посилання

T. Kistan, A. Gardi, R. Sabatini, S. Ramasamy, and E. Batuwangala, “An evolutionary outlook of air traffic flow management techniques,” Progress in Aerospace Sciences, vol. 88, 2017, pp. 15–42. https://doi.org/10.1016/j.paerosci.2016.10.001

A. Mukherjee, S. R. Grabbe, and B. Sridhar, “Predicting ground delay program at an airport based on meteorological conditions,” in 14th AIAA aviation technology, integration, and operations conference, 2014, p. 2713. https://doi.org/10.2514/6.2014-2713

L. D. Muñoz and X. P. Menéndez, “ATFM airborne delays without extra fuel consumption in wind conditions,” in Proceedings of the 5th International Congress on Research in Air Transportation, 2012.

S. Ilnytska and V. Kondratiuk, “Regulatory and legal aspects analysis of PBN implementation in Ukraine,” in proceedings of XIII International scientific-technical conference “Avia-2017”, pp. 12.1–12.11.

V. M. Kondratiuk, V. V. Konin, S. I. Ilnytska, and O. V. Kutsenko, “Zhuliany airport as a possible candidate for ranging integrity monitoring station placement in Kyiv region,” Electronics and Control Systems, no. 4(62), pp. 16–23, 2019. https://doi.org/10.18372/1990-5548.62.14377

https://www.eurocontrol.int/model/bada

Y. Xu, R. Dalmau, and X. Prats, “Maximizing airborne delay at no extra fuel cost by means of linear holding,” Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 81, pp. 137–152, 2017. https://doi.org/10.1016/j.trc.2017.05.012

Y. K. Kim, J. W. Han, H. Park, “Trajectory prediction for using real data and real meteorological data,” in Ubiquitous Computing Application and Wireless Sensor 2015, pp. 89–103. Springer, Dordrecht. https://doi.org/10.1007/978-94-017-9618-7_9

M. S. Aktürk, A. Atamtürk, and S. Gürel, “Aircraft rescheduling with cruise speed control,” Operations Research, 62(4), pp. 829–845, 2014. https://doi.org/10.1287/opre.2014.1279

www.wunderground.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-12

Номер

Розділ

КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ