Дослідження динаміки контурів автоматичного керування важкого квадрокоптера

Автор(и)

  • M. K. Filyashkin Національний авіаційний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.65.14992

Ключові слова:

Квадрокоптер, несучі гвинти, швидкість обертання гвинта, інерційність керування, керуючі сили і моменти, закони керування

Анотація

Розглянуто питання автоматизації керування важким квадрокоптером. Запропоновано математичну модель динаміки руху квадрокоптера, що враховує ефект інерційності зміни швидкості обертання несних гвинтів. У моделі розкриті залежності аеродинамічних сил і моментів, що діють на квадрокоптер. З метою спрощення досліджень пропонується використовувати для моделювання тільки математичну модель ізольованого, попередньо лінеаризованого поздовжнього руху квадрокоптера. Обґрунтовано використання для автоматичного керування квадрокоптера не ПІД-, а ПД-регулювання. Запропоновано варіанти законів керування, які виключають вплив ефекту інерційності на динаміку контурів автоматичного керування.

Біографія автора

M. K. Filyashkin, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів

Кандидат технічних наук. Професор

Посилання

I. I. Ogoltsov, N. B. Roznin, and V. V. Sheval, "Development of a mathematical model of space flight quadcopter," Proceedings of MAI. no. 83, 2015, pp. 46–58.

Heavy Duty Quadcopters: https://digbox.ru/reviews/s-bolshoy-gruzopodemnosty/

A.O. Belyavsky and S. I. Tomashevich, "Synthesis of an adaptive control system for a quadcopter by the pacification method," Management of large systems. Moscow, no. 63, pp. 155–181, 2015.

V. A. Rogozhin, V. M. Sineglazov, and N. K. Fi-lyashkin, Automated aircraft control systems. Kyiv: NAU, 2003, 502 p.

K. Geng and N. A. Chulin, "Stabilization algorithms for automatic control of the trajectory motion of a quadcopter," Electronic journal "Science and education," Proceedings of MSTU, no. 83, 2015, pp. 218–235.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АВІАЦІЙНИЙ ТРАНСПОРТ